افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

صنعت کفش ظرفیت صادراتی میلیاردی دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 183007
صنعت کفش ظرفیت صادراتی میلیاردی دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقصودی بعدازظهر جمعه به مناسبت چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت کفش ظرفیت صادرات یک میلیارد دلاری در سال را دارد که رقم مهمی را نشان می دهد. . مدیر امور کلان اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقصودی بعدازظهر جمعه به مناسبت چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت کفش ظرفیت صادرات یک میلیارد دلاری در سال را دارد که رقم مهمی را نشان می دهد. .

مدیر امور کلان اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در صورت بازنگری در ظرفیت تولید این محصول در کشور، در این شرایط می توان 2 درصد از کل صادرات کشور را به این بخش اختصاص داد.

مقصودی گفت: صنعت کشور دارای توانمندی های بین المللی است و اکنون نیز شاهد هستیم که بسیاری از فعالان اقتصادی و تجار سایر کشورها از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم بازدید و با تولیدکنندگان مذاکره کردند.

وی افزود: صنعت کفش کشور با صادرات چند صد میلیون دلاری یکی از صنایع موفق در عرصه صادرات است.

مدیر امور کلان اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: صنعت کفش کشورمان در حوزه مواد اولیه 40 درصد و در تبدیل مواد اولیه به محصول نهایی 100 درصد پیشرفت داشته و پیش بینی می شود تا 5 سال آینده صنعت کفش با صادرات 2 درصد از کل صادرات کشور یکی از محصولات اصلی صادراتی کشور است.

مقصودی تصریح کرد: یکی از عواملی که می تواند در موفقیت تولید این محصول موثر باشد، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از توان علمی شرکت های دانش بنیان است. قم شاهد موفقیت های بیشتری در این زمینه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.