افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

صنعت پتروشیمی یکی از سنگرهای اصلی برای خنثی کردن تحریم های ظالمانه است.

  • کد خبر : 165384
صنعت پتروشیمی یکی از سنگرهای اصلی برای خنثی کردن تحریم های ظالمانه است.

به گزارش بازار، متن پیام مرتضی شهمیرزایی به این شرح است: «امروز هشتمین روز عجین شده با نام «صنعت پتروشیمی» با همت، توانمندی و تجربه همکاران پرتلاش وی توانسته ایم به یک نیرومند تبدیل شویم. نقطه اقتصاد در اردوی جهادی کشور، سهم مهمی در حذف خام فروشی کالاهایی مانند نفت و گاز داشته باشد که […]

به گزارش بازار، متن پیام مرتضی شهمیرزایی به این شرح است: «امروز هشتمین روز عجین شده با نام «صنعت پتروشیمی» با همت، توانمندی و تجربه همکاران پرتلاش وی توانسته ایم به یک نیرومند تبدیل شویم. نقطه اقتصاد در اردوی جهادی کشور، سهم مهمی در حذف خام فروشی کالاهایی مانند نفت و گاز داشته باشد که در نگاه تمدنی رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده است.

اکنون که ایران عزیزمان در یک نبرد همه جانبه اقتصادی قرار گرفته است، صنعت پتروشیمی یکی از سنگرهای اصلی شکست و خنثی کردن تحریم های ظالمانه است و اگر همت مجاهدانه جوانان و نخبگان این صنعت پرافتخار نبود. دشمن می تواند مشکلات بیشتری را بر مردم عزیز ایران اسلامی تحمیل کند.

امروز به استقبال 17 آذر روز صنعت پتروشیمی می رویم چرا که این صنعت به همت و تلاش خانواده بزرگ پتروشیمی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

در دو سال گذشته میزان تولید صنعت پتروشیمی از 61.2 میلیون تن به 69.7 میلیون تن و میزان فروش از 14 میلیارد دلار در سال 2019 به 27 میلیارد دلار افزایش یافته است.

امسال دشمن با تمام قوا و تحریم های چند جانبه سعی در ضربه زدن به اقتصاد ایران داشت اما برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور 770 شرکت داخلی و خارجی سطح توانمندی های صنعت پتروشیمی ایران را نشان داد.ایران .

خرسندم اعلام کنم که با همکاری و حمایت موثر کلیه همکاران، هلدینگ ها، شرکت ها و ذینفعان، ضمن داشتن درک جامع از یک استراتژی دیگر در En the En the، موفق به تحقق استراتژی استفاده حداکثری از قابلیت های نصب شده شده ایم. در زمینه ارزش آفرینی صنایع تبدیلی پتروشیمی، اکنون مهم ترین دغدغه شرکت های تبدیل کننده را از طریق طرح فروش اعتباری برطرف کرده ایم، بازاری باثبات در این بخش مهم از صنعت ارزش آفرین ایجاد شده است.

بنابراین تلاش می کنیم راهبرد تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی را نهادینه کنیم و زیرساخت های قانونی آن نیز در برنامه هفتم توسعه مدون شود.

طرح هایی مانند جمع آوری گازهای اسیدی از میادین نفتی غرب کارون برای جلوگیری از ضایعات و کمک به محیط زیست و تامین خوراک مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی، طرح های تولید مواد اولیه و میانی پتروشیمی، نوسازی اسکله ها و احداث اسکله های جدید بخشی از این طرح است. فعالیت هایی که در حال اجرا هستند و ما به دنبال دستیابی به اهداف آنها هستیم.

همکاران، کاری که امروز در صنعت پتروشیمی انجام می شود حاصل تلاش شماست.

روز صنعت پتروشیمی را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق، بهروزی و سربلندی جنابعالی را خواستارم.

در انتظار سربلندی ایران عزیز اسلامی».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.