افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

صنعت پتروشیمی ایران به قدرت و دانش ایران وابسته است

  • کد خبر : 145566
صنعت پتروشیمی ایران به قدرت و دانش ایران وابسته است

به گزارش بازار، مرتضی شهمیرزایی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان از واحد تولید انواع کاتالیزورهای فرآیندهای پلیمری و مواد شیمیایی در شهرستان خرم آباد که تحت مجوز شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی می باشد بازدید کرد. وی در این سفر عملیاتی دانش فنی را یکی از چالش های اصلی تولید محصولات زنجیره […]

به گزارش بازار، مرتضی شهمیرزایی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان از واحد تولید انواع کاتالیزورهای فرآیندهای پلیمری و مواد شیمیایی در شهرستان خرم آباد که تحت مجوز شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی می باشد بازدید کرد.

وی در این سفر عملیاتی دانش فنی را یکی از چالش های اصلی تولید محصولات زنجیره ارزش اعلام کرد و اظهار داشت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری برخی از شرکت های ایرانی فعال در این حوزه، شرکت تحقیقات و فناوری پتروشیمی را درگیر کرده است. با یک برنامه فشرده متمرکز بر بومی سازی فناوری ها و کاتالیزورهای صنعتی.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم با اتکا به تدبیرهای رهبر معظم انقلاب برای پرهیز از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر از طریق تولید محصول نهایی هدایت می شود.

شهمیرزایی با ابراز خرسندی از تولید پنج نوع کاتالیزور HDPE، LLDPE و کاتالیزورهای هیدروژنه اتیلن اکسید، متانول و استیلن در یک واحد تولیدی، گفت: تحریم ها باعث شده شرکت های دانش بنیان داخلی به موفقیت مطلوبی در فناوری های تولید مطابق با استانداردهای استاندارد دست یابند. تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی

وی گفت: باعث خوشحالی و افتخار است که امروز شاهد موفقیت برخی از شرکت های داخلی تولید کننده انواع کاتالیست ها هستیم و در جایگاهی قرار گرفته اند که صنعت پتروشیمی ایران به توان و تجربه ایرانی و داخلی وابسته است. دانش به جای واردات از شرکت های خارجی.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.