افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

صنعتگران از اهلی شدن دفاع می کنند.

  • کد خبر : 189683
صنعتگران از اهلی شدن دفاع می کنند.

به گزارش بازار، احمد وحیدی روز یکشنبه در مراسم تحویل ۱۰۰۰ دستگاه کامیون آرنا پلاس به وزارت کشور اظهار داشت: یکی از نیازهای شهرها و شهرستان ها تجهیزات آتش نشانی، کامیون زباله، تانکر آب و جاروبرقی است. خودرو دیزل با همکاری ایران با تحویل هزار کامیون با قابلیت ارائه این خدمات موافقت کرد. وی افزود: […]

به گزارش بازار، احمد وحیدی روز یکشنبه در مراسم تحویل ۱۰۰۰ دستگاه کامیون آرنا پلاس به وزارت کشور اظهار داشت: یکی از نیازهای شهرها و شهرستان ها تجهیزات آتش نشانی، کامیون زباله، تانکر آب و جاروبرقی است. خودرو دیزل با همکاری ایران با تحویل هزار کامیون با قابلیت ارائه این خدمات موافقت کرد.

وی افزود: اولویت ما تامین کپسول آتش نشانی و سایر وسایل در مناطق شهری و روستایی است و هم اکنون این هزاران دستگاه بین شهرداری ها و دهیاری ها توزیع شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت مشاور قراردادهای متعدد دیگری با ایران خودرو دارد، تصریح کرد: امروز با تحویل هزار کامیون، بخشی از این قراردادها محقق شده است.

وی گفت: در خصوص تاکسی های گازی، تاکسی های برقی و اتوبوس، سازمان شهرداری وزارت کشور قراردادهای متعددی دارد، شهرداری کرج به 40 دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد و این تعداد خودرو در حال آماده سازی است.

وحیدی بیان کرد: علاوه بر این در حوزه وانت نیز قراردادهایی منعقد شده که بخشی و بخشی تحویل می شود.

وی با تشکر از صنعت گران گفت: از عزیزان صنعت تشکر می کنیم که در سال رشد تولید در کنار صنعت و تولید ملی بودند و روز به روز در جهت بومی سازی گام برمی دارند، کاری ارزشمند از نظر صنعت، خرید. از درون برای توسعه صنعت ملی، رفع نیازها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان

وزیر کشور تصریح کرد: ترجیح ما حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران ملی است تا تولید ملی رونق بگیرد ضمن اینکه خرید ما بزرگترین حمایت از صنعتگران است تا ظرفیت تولید افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.