افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

صندوق های سرمایه گذاری از بازی های رایانه ای حمایت می کنند

  • کد خبر : 129319
صندوق های سرمایه گذاری از بازی های رایانه ای حمایت می کنند

به گزارش بازار، نهمین جشنواره بازی های رایانه ای که پس از چهار سال وقفه در دی ماه امسال برگزار می شود، علاوه بر صحنه ای برای نمایش توانمندی های سازندگان بازی ها، اولین رویداد سرمایه گذاری بازی های رایانه ای خواهد بود. . و دستاوردهای فرهنگی و هنری بازی سازان کشور را ارائه دهد. […]

به گزارش بازار، نهمین جشنواره بازی های رایانه ای که پس از چهار سال وقفه در دی ماه امسال برگزار می شود، علاوه بر صحنه ای برای نمایش توانمندی های سازندگان بازی ها، اولین رویداد سرمایه گذاری بازی های رایانه ای خواهد بود. . و دستاوردهای فرهنگی و هنری بازی سازان کشور را ارائه دهد. صندوق های سرمایه گذاری تاکنون 10 میلیارد تومان برای تحقق این رویداد اختصاص داده اند.

با توجه به لزوم اتصال بخش های فناوری و سرمایه گذاری در اکوسیستم بازی های رایانه ای، رویداد سرمایه گذاری این جشنواره با حضور صندوق های سرمایه گذاری برگزار می شود.

نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با محوریت فرصت‌های نمایشگاهی و سرمایه‌گذاری بازی‌های رایانه‌ای از جمله مشارکت و سرمایه‌گذاری در تبلیغات، ارائه و کمپین‌های منتهی به توسعه بازار، مشارکت در به‌روزرسانی بازی‌های موفق، مشارکت و سرمایه‌گذاری برای ارتقای کیفیت و فنی بازی‌های موفق است. بازی، مشارکت و خرید بازی های جدید، مشارکت در طراحی و ایده های تولید بازی، مشارکت در استفاده از فناوری های بازی برای تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی، معرفی فرصت ها و استعدادها برای تامین مالی شرکت ها، تامین مالی نوآوری و شکوفایی و همچنین مکانیزم های کلی سیستم از نظر حمایت از شرکت های دانش بنیان.

پس از ثبت نام در سایت رسمی جشنواره بازی های رایانه ای فجر (بخش سرمایه گذاری) و ارسال فایل ارسال پروژه یا بازی، درخواست متقاضیان در ابتدا مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت تکمیل مراحل، به هیئت داوران و نمایندگان سرمایه گذاری ارائه می شود. منابع مالی. در مراسم اختتامیه این جشنواره میزان سرمایه گذاری وجوه در طرح یا بازی های مورد ارزیابی اعلام می شود. بازی سازان ایرانی برای شرکت در رویداد سرمایه گذاری این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر به نشانی fajrgamefestival.ir ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.