افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

صندل هایی که امسال مد شده اند / استایل باورنکردنی با این مجموعه از صندل های زیبا

  • کد خبر : 252760
صندل هایی که امسال مد شده اند / استایل باورنکردنی با این مجموعه از صندل های زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هوای بهاری است و با سرعت تمام به سمت تابستان می رویم. خیلی از خانم ها لباس گرم می پوشند و بعضی ها آنقدر گرم هستند که دیگر لباس نخی مناسب نیست و مجبورند صندل بپوشند. البته صندل ها انواع مختلفی دارند که برخی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هوای بهاری است و با سرعت تمام به سمت تابستان می رویم. خیلی از خانم ها لباس گرم می پوشند و بعضی ها آنقدر گرم هستند که دیگر لباس نخی مناسب نیست و مجبورند صندل بپوشند. البته صندل ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها فقط برای بیرون رفتن نیستند و به قدری پرکاربرد هستند که می توان از آنها به عنوان کفش بیرونی و کفش مسافرتی در ساحل و حتی داخل خانه و مهمانی ها استفاده کرد. صندل های دخترانه شاید قبلا در مدل های ساده تری به فروش می رسیدند، اما اکنون به قدری جذاب و زیبا طراحی و تولید می شوند که به دلیل رنگ های متنوع، به راحتی با هر سبک و رنگی ترکیب می شوند. اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که مد روز هستید و صندل هم دوست دارید، حتما مقاله اختصاصی ما را دنبال کنید.

صندل های نازک بند دار با طرح های گلدار

در واقع این مدل صندل دارای بندهای نازک و ظریفی است که معمولا با طرح های گلدار زیبایی تزئین می شود. طرح های استفاده شده روی این تسمه ها ممکن است شامل گل ها یا برگ های رنگارنگ کوچک باشد که جلوه ای شور و تابستانی به پاها می دهد.

4351

رنگ صندل برای بهار و تابستان.

رنگ ها می توانند در سبک بسیار مهم باشند. منطقی و کاربردی است که در فصل سرما بیشتر از رنگ های گرم و تیره استفاده کنید. به همین ترتیب وقتی در تابستان و بهار از رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌کنید، می‌توانید ظاهر خود را شاداب‌تر و خاص‌تر کنید. صندل های اسپرت دخترانه با رنگ های جذاب مانند آبی، صورتی، سبز می توانند گزینه های ایده آل و عالی برای فعالیت های روزانه تابستانی باشند. در واقع این صندل ها علاوه بر راحتی، استایلی شیک به شما می دهند.

541653

صندل های پاشنه بلند با تزئینات متالیک برای مهمانی های رسمی تر

اما گاهی اوقات پیش می آید که وضعیت رسمی تری وجود دارد و ما باید ظاهر خود را کمی شیک تر کنیم، بنابراین در این شرایط می توانیم از صندل های پاشنه بلند با جزئیات ریز استفاده کنیم. جزئیات فلزی مانند سنگ های زرق و برق یا تزئینی می توانند گزینه های مناسبی برای این سبک باشند. این مدل ها می توانند با دامن های زنانه و لباس های تابستانی بسیار زیبا به نظر برسند.

4351

صندل چرم طبیعی با بند پهن و رنگ های زیبا.

انواع دیگری از صندل وجود دارد که از چرم با بند های پهن و طرحی ساده ساخته می شوند. از طرفی ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن دارند. کفش های چرمی معمولا در رنگ های طبیعی مانند قهوه ای و کرم هستند که به راحتی و زیبایی با هر نوع لباسی ترکیب می شوند و برای پوشیدن طولانی مدت بسیار مناسب هستند.

643684

صندل روبانی شیک و سیندرلا.

مدل هایی از صندل نیز وجود دارد که دارای بند های نرم و زیبا هستند. این روبان ها دور پاها بسته شده و ظاهری ظریف و زنانه به آن ها می بخشد. این سبک از صندل ها معمولا رنگ های ملایم و رمانتیکی دارند که برای مهمانی ها و مجالس تابستانی مناسب هستند. به عنوان مثال، مانند پاستل یا سفید.

654654



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.