افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

صعود 6 تیم قطعی شد/ سرنوشت طارمی تا هفته آخر به تعویق افتاد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 139523
صعود 6 تیم قطعی شد/ سرنوشت طارمی تا هفته آخر به تعویق افتاد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر سه شنبه با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدارها بارسلونا موفق شد پورتو را شکست دهد و میلان در خانه مقابل دورتموند شکست خورد. با نتایج به دست آمده در این دیدارها صعود به مرحله یک هشتم نهایی تیم های […]

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر سه شنبه با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدارها بارسلونا موفق شد پورتو را شکست دهد و میلان در خانه مقابل دورتموند شکست خورد.

با نتایج به دست آمده در این دیدارها صعود به مرحله یک هشتم نهایی تیم های اتلتیکو مادرید، لاتزیو، دورتموند، منچسترسیتی، لایپزیگ و بارسلونا قطعی شد و دو تیم باقی مانده بین تیم های پورتو و ال به مرحله حذفی صعود کردند. شاختار در گروه H و تیم های پاری سن ژرمن، میلان و نیوکاسل در گروه F مشخص خواهند شد.

نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

گروه E: اتلتیکو مادرید و لاتزیو صعود خود را تایید کردند

در گروه E لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 فاینورد را شکست دهد و یازده امتیازی شود. در دیگر بازی این گروه، لاتزیو موفق شد با دو گل دیرهنگام در یک بازی خانگی از سد سلتیک بگذرد و با 10 گل در جایگاه دوم قرار گیرد. چون فاینورد با 6 امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد، صعود اتلتیکو مادرید و صعود تیم های لاتزیو به مرحله بعد قطعی شد و فاینورد به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا می شود. سلتیک با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد و آخرین بازی این تیم مقابل فاینورد تشریفاتی است.

جدال دو تیم اتلتیکو مادرید و لاتزیو در هفته ششم برای مشخص شدن گروه اول خواهد بود.

* لاتزیو 2 – سلتا صفر

گل ها: چیرو ایموبیله (82، 85)

* فاینورد 1 – اتلتیکو مادرید 3

گل ها: متس ویفر (77) برای فاینورد و لوتارل گرترود (14- گل به خودی)، ماریو هرموسو (57) و سانتیاگو خیمنز (81 گل به خودی) برای اتلتیکو مادرید

گروه F: دورتموند از گروه مرگ جان سالم به در برد

در این گروه تیم فوتبال دورتموند موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل میلان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و 10 امتیازی شود و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. در دیگر دیدار این گروه، پاری سن ژرمن در آخرین ثانیه های دیدار مقابل نیوکاسل موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و از شکست خانگی دور شود. در این گروه پاری سن ژرمن با 7 امتیاز، نیوکاسل با 5 امتیاز و میلان با 5 امتیاز تیم های بعدی هستند و هر سه تیم شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند.

در هفته ششم دورتموند در خانه میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود و نیوکاسل میزبان میلان خواهد بود.

* پاری سن ژرمن 1 – نیوکاسل 1

گل ها: الکساندر ایسک (24) با نیوکاسل و امباپه (7+90) با پاری سن ژرمن.

* میلان 1 – دورتموند 3

گل ها: ساموئل چوکوئزه (37) با میلان و مارکورویس (10)، جیم باینو گیتنز (59) و کریم آدمی (69) با دورتموند.

صعود 6 تیم قطعی شد/ سرنوشت طارمی تا هفته آخر تمدید شد

گروه G: صعود منچسترسیتی و لایپزیگ مثل آب خوردن است

در این گروه منچسترسیتی که پیش از این صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده بود، در خانه لایپزیگ را پذیرفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر در نیمه دوم، شکست 2-0 را به 3-2 تبدیل کند. تعداد پنج پیروزی برای ثبت پنج مسابقه به نام خود. لایپزیگ با وجود شکست در این دیدار با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

یانگ بویز نیز موفق شد با 2 گل از سد ستاره سرخ بگذرد. یانگ بویز در هفته گذشته میهمان لایپزیگ است و ستاره سرخ میزبان منچسترسیتی است.

* منچسترسیتی 3 – لایپزیگ 2

گل ها: ارلینگ هالند (55)، فیل فودن (70) و جولین آلوارز (87) با منچسترسیتی و ایکوما اوپندا (13، 33) با لایپزیگ.

* جوانان 2 – ستاره سرخ صفر

گل ها: ندلیکویچ (8) و بلوم (29)

صعود 6 تیم قطعی شد/ سرنوشت طارمی تا هفته آخر تمدید شد

گروه H: همه چیز برای طارمی تا آخرین روز کشیده شد

در گروه H تیم فوتبال بارسلونا پذیرای مهدی طارمی و پورتو بود که موفق شد این دیدار را با نتیجه 2-1 به پایان برساند. پورتو این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 30 توانست از حریف پیش بیفتد، اما دو دقیقه بعد کانسلو بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 57 ژائو فلیکس گل برتری بارسلونا را به ثمر رساند تا ژاوی هرناندز، مربی. از این تیم، او می توانست نفس راحتی بکشد. . مهدی طارمی در این دیدار به طور کامل در ترکیب پورتو حضور داشت و در دقیقه 24 به گل رسید اما کمک داور بازی آفساید اعلام کرد. بارسلونا با این پیروزی 12 امتیازی شد تا صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند.

در دیگر دیدار این گروه، شاختار با نتیجه یک بر صفر از سد آنتورپ گذشت. با این نتایج دیدار هفته ششم پورتو مقابل شاختار که در پورتو برگزار می شود، سرنوشت دیگر صعود کننده این گروه را رقم خواهد زد.

* شاختار یک – آنتورپ صفر

گل: ماتوینکو (12) برای شاختار

* بارسلونا 2 – پورتو 1

گل ها: ژائو کانسلو (32) و ژائو فلیکس (57) با بارسلونا و پپه (30) با پورتو

صعود 6 تیم قطعی شد/ سرنوشت طارمی تا هفته آخر تمدید شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.