افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

صعود ماه رفسنجان به فینال/آلومینیوم در خانه شکست خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 299239
صعود ماه رفسنجان به فینال/آلومینیوم در خانه شکست خورد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز از ساعت 20 دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد. این دیدار در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما این مس بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 […]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز از ساعت 20 دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد.

این دیدار در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما این مس بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و راهی فینال جام حذفی شد.

منتظر محمد (14) برای مس و ابوالفضل قنبری (65) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

ترکیب آلومینیوم اراک.

احمد گوهری، امیر نوری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرق، محمدمهدی لطفی، بهرام گودرزی، مهدی لیموچی.

ترکیب مسرفسنجان

داود نوشی سفانی، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میشم تیموری، حسن جعفری، جلال علی محمدی، منتظر محمد، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی، سجاد شهباززاده.

اشتباه احمد گوهری دروازه ممنوعیت آلومینیوم در دفاع توپ باعث شد منتظر محمد با توپ ربایی و شوت چالشی به سمت چارچوب دروازه میزبان گل پیروزی را به ثمر برساند.

اشتباهات انفرادی دو تیم در خط دفاعی باعث شد تا در نیمه اول موقعیت های گلزنی زیادی داشته باشند اما این گل تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با همان گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مهدی لیموچی با حرکت انفرادی و پاسکاری خوب خود توپ را در اختیار ابوالفضل قنبری قرار داد تا اولین ضربه ای که به پای این بازیکن تعویضی خورد، گل تساوی آلومینیوم اراک را رقم بزند.

همین نتیجه در 90 دقیقه هم حفظ شد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. بومی ها در 15 دقیقه قانونی فشار بیشتری روی دروازه مس وارد کردند اما نوشی صوفیانی مانع از باز شدن مجدد دروازه او شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی دو بار آلومینیوم مانع از باز شدن دروازه حریف شد تا مس رفسنجان برای اولین بار به فینال جام حذفی راه یابد و حریف سپاهان در فینال شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.