افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

صرفه جویی 100 هزار دلاری در فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 380428
صرفه جویی 100 هزار دلاری در فولاد هرمزگان

به گزارش بازار، هادی رهنما گفت: بومی سازی در واقع یک مسئولیت اجتماعی است که در صنعت فولاد عینیت یافته است. به طوری که می توان سابقه بومی سازی در زنجیره فولاد را به عنوان الگویی برای سایر صنایع معرفی کرد که با استفاده از توان داخلی و تلاش داخلی، ارز را در صنعت فولاد […]

به گزارش بازار، هادی رهنما گفت: بومی سازی در واقع یک مسئولیت اجتماعی است که در صنعت فولاد عینیت یافته است. به طوری که می توان سابقه بومی سازی در زنجیره فولاد را به عنوان الگویی برای سایر صنایع معرفی کرد که با استفاده از توان داخلی و تلاش داخلی، ارز را در صنعت فولاد به حداقل رسانده است.

وی افزود: بدون شک بومی سازی به معنای توانایی ساخت قطعات و کسب فناوری در تولید تجهیزات و دانش فنی است. در این راستا واحد بومی سازی فولاد هرمزگان بار دیگر توانست در راستای تولید و ایجاد پایدار، ساخت بوژهای مکانیزم تردد جرثقیل سقفی شماره 2 در حوزه حمل و نقل محصولات را توسط سازندگان توانمند داخلی با موفقیت به پایان برساند. تعادل در تداوم خطوط تولید کارخانه.

کارشناس مهندسی بومی سازی، قطعات یدکی و تجهیزات شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به وظیفه مهم جرثقیل شماره 2 در واحد فولادسازی، خاطرنشان کرد: این جرثقیل نقش کلیدی و موثری در فرآیندهای حوزه تحویل محصولات، انطباق دارد. با برنامه تحویل خط خروجی ریخته گری و شاخص هایی مانند رضایت مشتری، محصول را حمل و تجهیزات را آماده می کند.

رهنما با اشاره به اینکه ضعف در طراحی توسط سازنده اولیه بوژی جرثقیل پل باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد و ارسال محصول شده بود، تصریح کرد: در این راستا واحد بومی سازی فولاد هرمزگان اقدامات گسترده ای را آغاز کرده و در ابتدا توانمندی هایی را شناسایی کرده است. تولید کنندگان این کار را انجام دادند. پس از طی مراحل مشاوره توسط سازندگان، در اسفند 1402 به سازنده ابلاغ شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرآیند مهندسی معکوس و بازطراحی سازه توسط سازنده به خوبی انجام شد و در نهایت با ساخت تجهیزات و کلیه بازرسی ها در حین ساخت، نصب و تست نهایی در مدت 6 ماه به پایان رسید. و در شهریور ماه تجهیزات فوق الذکر به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.