افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

صرافی Binance Scroll را به عنوان شصتمین پروژه Launch Pool خود معرفی کرد

  • کد خبر : 389829
صرافی Binance Scroll را به عنوان شصتمین پروژه Launch Pool خود معرفی کرد

تبادل بایننس، پروژه اسکرول به عنوان شصتمین پروژه استخر پرتاب خودش انتخاب کرد. پس از اعلام این خبر توسط بایننس، توجه کاربران به ایردراپ این پروژه جلب شده است که احتمالا به زودی توزیع خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، بایننس اعلام کرد که معاملات پیش از انتشار توکن های SCR از 11 اکتبر 2024 […]

تبادل بایننس، پروژه اسکرول به عنوان شصتمین پروژه استخر پرتاب خودش انتخاب کرد. پس از اعلام این خبر توسط بایننس، توجه کاربران به ایردراپ این پروژه جلب شده است که احتمالا به زودی توزیع خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، بایننس اعلام کرد که معاملات پیش از انتشار توکن های SCR از 11 اکتبر 2024 (20 اکتبر 1403) آغاز می شود. راه اندازی این پروژه در این بورس معتبر می تواند نتایج بسیار مثبتی برای آن داشته باشد.

جزئیات پروژه Launchpool Scroll

پروژه اسکرول به عنوان یک پلتفرم لایه 2 بر اساس فناوری zkEVM Rollup شناخته می شود که با شبکه اتریوم سازگار است. با انتخاب این پروژه جدید، Binance Launch Pool به کاربران اجازه می دهد تا با قفل کردن دارایی های BNB و استیبل کوین FDUSD، توکن های SCR به دست آورند. روند کشاورزی یا استخراج توکن ها از 9 اکتبر 2024 (18 اکتبر) آغاز شده و تا 10 اکتبر 2024 (19 اکتبر) ادامه خواهد داشت.

منبع: بایننس
منبع: بایننس

در این فرآیند، کاربران می توانند 97395 توکن SCR از استخر BNB و 17187 توکن SCR از استخر FDUSD کسب کنند.

مجموع عرضه توکن های SCR برابر است با یک میلیارد واحد از این عدد است، 55 میلیون واحد (5.5%) به عنوان جوایز Launchpool در نظر گرفته شده است. از این مبلغ 85 درصد متعلق به استخر BNB است.

معاملات قبل از انتشار

همانطور که گفته شد، صرافی بایننس این توکن های SCR را اعلام کرده است 29 مهر ساعت 13:30 به وقت تهراندر بخش معاملات قبل از راه اندازی لیست خواهد شد. اولین جفت معاملاتی SCR/USDT خواهد بود. شرکت در معاملات قبل از راه اندازی به معیارهای واجد شرایط بودن منطقه جغرافیایی کاربران بستگی دارد. تاریخ پایان تراکنش های پیش از عرضه و تاریخ عرضه رسمی این ارز دیجیتال در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: بایننسمنبع: بایننس
منبع: بایننس

اسکرول با عرضه اولیه 190 میلیون توکن SCR شروع به معامله در بایننس خواهد کرد. عرضه اولیه توکن های SCR زمانی که در Binance فهرست شده اند معادل 19 درصد از کل عرضه توکن است.

بر اساس داده های بازار Aevo، قیمت توکن SCR در بازار پیش از عرضه در مدت زمان کوتاهی 25.25 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1642 دلار معامله می شود و حجم بازار کاملاً رقیق شده (FDV) آن معادل است. 1.643 میلیارد دلار

حساب Definalist در پلتفرم X اعلام کرد که صرافی های کره ای Upbit و Bithumb قبلاً شبکه اصلی Scroll را آزمایش کرده اند. این بدان معنی است که این دو صرافی احتمالاً به زودی توکن SCR را نیز فهرست می کنند.

جزئیات airdrop را اسکرول کنید

طبق توییت اخیر این پروژه اسکرول کنیدعکس‌های فوری airdrop در تاریخ حرکت می‌کنند 19 اکتبر 2024 (28 اکتبر) زمان پرتاب توکن SCR و توزیع airdrop آن گرفته خواهد شد 22 اکتبر (1 نوامبر) خواهد بود کاربران می توانند از طریق دو لینک زیر وضعیت کیف پول خود را بررسی کنند:

توزیع توکن ها مطابق تصویر زیر خواهد بود:

از مجموع عرضه یک میلیارد واحدی، 15 درصد به ایردراپ، 7 درصد در فاز اول ایردراپ و 8 درصد در آینده توزیع می شود.

توزیع توکن SCRتوزیع توکن SCR
توزیع توکن SCR; منبع: اسکرول

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.