افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

صدور حکم پرونده تجاوز به عنف استقلال در دو روز آینده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 131618
صدور حکم پرونده تجاوز به عنف استقلال در دو روز آینده – پرسپولیس نیوز

یک منبع آگاه در فدراسیون از اعلام رای پرونده تخلفات باشگاه استقلال تا دو روز آینده خبر داد. 13 آبان ماه، باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارکی در خصوص تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، از رقیب سابق خود شکایتی رسمی به سازمان لیگ ارائه کرد. بر خلاف باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، احکام خیلی […]

یک منبع آگاه در فدراسیون از اعلام رای پرونده تخلفات باشگاه استقلال تا دو روز آینده خبر داد.

13 آبان ماه، باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارکی در خصوص تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، از رقیب سابق خود شکایتی رسمی به سازمان لیگ ارائه کرد. بر خلاف باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، احکام خیلی زود منتشر شد و به ترتیب 4 امتیاز و یک امتیاز از این دو تیم کسر شد اما در مورد استقلال بعد از گذشت بیش از 20 روز. ، هنوز در مورد این پرونده رای داده نشده است.

بنابراین گزارش، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال درباره این پرونده به خبرنگار ایرنا گفت: مراحل اداری پایان یافته و شکایت از باشگاه استقلال و دفاعیات این باشگاه در دست بررسی است و پس از جمع بندی نهایی پرونده انضباطی. تصمیم کمیته به اطلاع دبیر خواهد رسید. به فدراسیون اعلام و سپس به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص تاخیر در اعلام حکم در این مورد گفت: قصور و تاخیری در کار نیست. ابهاماتی وجود داشت که باید برطرف شود و به همین دلیل کمیته انضباطی از باشگاه استقلال توضیحاتی را خواستار شد. از طرفی برای روشن شدن ابعاد پرونده حاضر باید استعلام و تشریفات آن در مرجع ذیل بررسی شود. بنابراین این موضوع مدتی طول خواهد کشید.

این مدیر درباره زمان صدور حکم این پرونده گفت: دفاعیات باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه شد و پرونده در دست بررسی است. به احتمال زیاد ظرف دو روز آینده حکم این پرونده صادر و این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال امتیاز کسر می شود یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و کمیته انضباطی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)