افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

صدای انفجار مهیب در بندر ایلات رژیم صهیونیستی شنیده شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 124044
صدای انفجار مهیب در بندر ایلات رژیم صهیونیستی شنیده شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری زبان بار دیگر از شنیده شدن صدای انفجار در شهر اشغالی ایلات خبر دادند. برخی منابع عبری نیز به رهگیری موشک یا پهپاد در آسمان منطقه وادی اشاره کرده اند. ماشین جنگی که در یک چاه خود آنها گزارش کردند ساعاتی پیش برخی منابع از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری زبان بار دیگر از شنیده شدن صدای انفجار در شهر اشغالی ایلات خبر دادند.

برخی منابع عبری نیز به رهگیری موشک یا پهپاد در آسمان منطقه وادی اشاره کرده اند. ماشین جنگی که در یک چاه خود آنها گزارش کردند

ساعاتی پیش برخی منابع از شلیک موشک بالستیک به سمت شهر اشغالی ایلات خبر دادند.

ظهر امروز یک پهپاد به شهر اشغالی ایلات برخورد کرد و خسارت هایی به این شهر بندری وارد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز نیز به قتل دو نظامی خود اعتراف کرد و اعلام کرد که سرگردکبوتر موشی کوگان(32 ساله) از یاگان شلداگ او در جنگ غزه جان باخت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز آن گروهبان رونی را برجسته کرد اشل(19 ساله)، در حمله حماس در 7 اکتبر کشته شد، جسد او به تازگی پیدا شده است.

از سوی دیگر وزیر خارجه انگلیس در دیدار با فیصل بن فرحان، همتای سعودی خود در ریاض، بدون اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی دفاع در این منطقه، اعلام کرده است که لندن درخواست های آتش بس در غزه را درک می کند.

وی در دیدار با فرهان اظهار داشت: ما قبلاً گفته‌ایم که درخواست‌های آتش‌بس قابل درک است، اما می‌دانیم که اسرائیل برای تضمین ثبات و امنیت خود اقدام می‌کند.

شبدر وی در ادامه تصریح کرد: البته ما می خواهیم هر چه زودتر این وضعیت وحشتناک حل شود. چالش اصلی نیازهای بشردوستانه مردم غزه است. درخواست آتش بس آسان است و رسیدن به صلح بسیار دشوارتر. ما متعهد به برقراری صلحی پایدار هستیم که هم امنیت اسرائیل و هم امنیت فلسطینیان را تضمین کند!

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفته است که دردها و رنج های ملت فلسطین از 7 اکتبر آغاز نشد، بلکه از آوارگی 75 سال پیش آغاز شد.

«محمد آشتیه» طی سخنانی در رام الله افزود: تلاش اشغالگران برای جابجایی اجباری مردم فلسطین تا اینجا متوقف نشده است. جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل نه تنها علیه حماس، بلکه علیه کل ملت فلسطین است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 فلسطینی در کرانه باختری توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده اند. توزیع 27000 قبضه سلاح بین محلات دستیاران صهیونیسم یعنی صدور مجوز برای کشتار فلسطینی ها. بنابراین ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و غزه باید از یکدیگر دفاع کرده و از یکدیگر محافظت کنند. بین المللی نیاز دارد.

اشتیه تصریح کرد: کمک های بشردوستانه باید به تمام مناطق نوار غزه ارسال شود نه تنها به مناطق جنوبی. ما مخالف ساخت کمپ در مناطق جنوبی نوار غزه هستیم زیرا این اقدام مناطق شمالی نوار غزه را از ساکنان اصلی خود خالی می کند.

نخست وزیر سازمان خودمختار همچنین گفت: هر ساعت 6 کودک فلسطینی و 7 زن فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست به شهادت می رسند. می توان رسیدن.

همچنین وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به 10812 نفر خبر داد.

اشرف توانایی سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه در نشست خبری اعلام کرد که حملات هوایی و توپخانه ای آه تو از 16 مهرماه تاکنون 10 هزار و 812 فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده اند که از این تعداد 4 هزار و 412 نفر کودک، 2 هزار و 918 نفر زن و 667 نفر سالخورده هستند.

به گفته وی، تعداد مجروحان به 26 هزار و 905 نفر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین از تعلیق فعالیت دو بیمارستان چشمی خبر داد. روانپزشکی غزه و همچنین کلیه خدمات پزشکی مربوط به کودکان غزه را اعلام کرد و افزود که شمارش معکوس برای توقف خدمات در بیمارستان اندونزی و سایر بیمارستان ها آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.