افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

صدای افزایش قیمت بیت کوین؛ پیش بینی حرکت انفجاری مارکوس تیلن

  • کد خبر : 372970
صدای افزایش قیمت بیت کوین؛ پیش بینی حرکت انفجاری مارکوس تیلن

بیت کوین بار دیگر به کانون توجه سرمایه گذاران بازگشته است و بسیاری از تحلیلگران به روند صعودی این ارز دیجیتال امیدوار هستند. طی هفته گذشته، قیمت بیت کوین بیش از 8.5 درصد افزایش یافته و امروز از 64700 دلار عبور کرده است که نشان دهنده قدرت گرفتن گاوهای بازار است. به گزارش بلاک چین، […]

بیت کوین بار دیگر به کانون توجه سرمایه گذاران بازگشته است و بسیاری از تحلیلگران به روند صعودی این ارز دیجیتال امیدوار هستند. طی هفته گذشته، قیمت بیت کوین بیش از 8.5 درصد افزایش یافته و امروز از 64700 دلار عبور کرده است که نشان دهنده قدرت گرفتن گاوهای بازار است.

به گزارش بلاک چین، این رشد قوی احتمالاً پیشروی برای جهش عظیم 171 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2024 خواهد بود. با کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، سوال اینجاست که آیا بیت کوین می تواند به 172800 دلار برسد یا خیر؟

تاثیر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو

در سپتامبر 2024، فدرال رزرو نرخ بهره را 0.5 درصد کاهش داد که تأثیر زیادی بر محیط مالی جهانی داشت. این اقدام باعث شد بسیاری از سرمایه گذاران به سمت دارایی های پرخطر مانند بیت کوین روی بیاورند. پیش از این، بیت کوین در محدوده ای بین 50000 تا 70000 دلار معامله شد که به نظر می رسید مرحله ای از توزیع مجدد یا انباشت مجدد بود با تزریق نقدینگی جدید توسط فدرال رزرو، این امکان وجود دارد که بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2024 وارد یک رالی بزرگ شود.

در گذشته، بیت کوین به تغییرات نرخ بهره فدرال نیز واکنش نشان داده است. به عنوان مثال در سال های 2016 و 2020 پس از اتفاقات و تصمیمات مشابه، قیمت بیت کوین در سه ماهه آخر آن سال به ترتیب 61 و 171 درصد افزایش یافت. بر اساس این الگوها، تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین می تواند به طور مشابه به سطوحی بین 100000 تا 172000 دلار در سال 2024 برسد.

بهبود در چنین داده ها و بازیگران اصلی بازار

چنین داده هایی نشان می دهد که بازار بیت کوین در هفته های اخیر بهبود یافته است. شرکت های بزرگی مانند MicroStrategy به خرید بیت کوین ادامه می دهند و به این ترتیب اعتماد خود را به آینده این ارز دیجیتال نشان می دهند. چند روز پیش، MicroStrategy بیت کوین به ارزش 450 میلیون دلار خریداری کرد، اقدامی که نشان دهنده اعتماد بالای بیت کوین در بین بازیگران بزرگ است.

علاوه بر این، تحقیقات منتشر شده توسط مارکوس تیلن، تحلیلگر ارشد در TenX Research (تحقیق 10X) همچنین به بهبود ساختار بازار اشاره می کند. این گزارش تاکید می کند که با افزایش انتشار استیبل کوین و افزایش اهرم در معاملات آتیاحتمال شکست صعودی قیمت بیت کوین افزایش یافته است. با این حال، شرط این صعود عبور از سطح کلیدی 65000 دلار است.

نقش عوامل کلیدی در آینده بیت کوین

علاوه بر تحولات پولی فدرال رزرو و داده های این چنینی، عوامل دیگری نیز می توانند در افزایش قیمت بیت کوین موثر باشند. یکی از این عوامل بازپرداخت بدهی های صرافی ورشکسته FTX است. این صرافی قرار است 16 میلیارد دلار به طلبکاران خود بپردازد و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بخشی از این پول نقد می تواند به بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال سرازیر شود که می تواند باعث افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت ها شود.

تحلیل بازار و پیش بینی صعودی

علی مارتینز (علی مارتینز)، تحلیلگر کریپتو، با بررسی تاریخچه عملکرد بیت کوین پس از نصف شدن رویدادهای 2016 و 2020، به الگوهای تکراری قوی بازار بیت کوین اشاره می کند. در هر دو دوره، بیت کوین در سه ماهه چهارم سود قابل توجهی را تجربه کرد. مارتینر پیش بینی می کند که اگر این الگو دوباره در سال 2024 تکرار شود، بیت کوین می تواند به سطوح قیمتی برسد بالای 100000 دلار رسیدن

منبع: علی مارتینز
منبع: علی مارتینز

از سوی دیگر، ETF های بیت کوین نیز در هفته های اخیر شتاب بیشتری گرفته اند. طی هفته گذشته، صندوق های ETF بیت کوین توانستند 397 میلیون دلار جریان نقدی داشته باشند که پیشتاز ETF Fidelity بود. این تحولات نشان دهنده افزایش تقاضا برای بیت کوین و رشد بازارهای مالی مرتبط با آن است.

زمان مناسبی برای تجارت و افزایش سرمایه گذاری است؟

در تجزیه و تحلیل منتشر شده در سپتامبر 2024 توسط TenX Research، پیش بینی می شود که بیت کوین می تواند به سطح 70000 دلار دسترسی تحلیلگران با اشاره به تغییرات فصلی در ماه اکتبر و تاثیر آن بر بازارها به یک پنجره زمانی حساس برای شکستن قیمت بیت کوین اشاره کردند. این پنجره از مهر تا اسفند باز خواهد بود و با افزایش علائم صعودی در بازار، احتمال جهش های بزرگتر همچنان پابرجاست. در گزارش های اخیر، چندین سیگنال خرید برای بیت کوین و اتریوم مشاهده شده است.

منبع: Tenx Researchمنبع: Tenx Research
منبع: Tenx Research

بیت کوین با ورود به سه ماهه چهارم سال 2024 در مرحله حساسی قرار دارد. با توجه به تاریخچه بازار، واکنش به کاهش نرخ بهره فدرال رزرو و چنین تحولاتی، احتمال افزایش صعودی بزرگ وجود دارد. اگر بیت کوین بتواند مقاومت کند 65000 دلار تا پایان سال 2024 به سطوح بالاتر قیمتی برسد کاملا امکان پذیر است.

بیت کوین همچنان به عنوان یکی از قوی ترین دارایی های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال برجسته است و تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت ممکن است به سطوح بالاتر افزایش یابد. طبق گزارش دیگری از TenX Research، بیت کوین برای یک حرکت انفجاری آماده می شود. اما برای تایید این پیش بینی باید دو سطح کلیدی را بررسی کرد: سطح بالاترین قیمت قبلی در 68330 دلار و میانگین متحرک 21 هفته ای. عبور از این سطوح می تواند نشان دهنده ادامه چرخه صعودی باشد.

منبع: Tenx Researchمنبع: Tenx Research
منبع: Tenx Research

علاوه بر این، داده های پلتفرم InToBlock نشان می دهد که بیت کوین به سمت حرکت می رود 68000 دلار می تواند برای بیش از 4 میلیون آدرس با 2.14 میلیون بیت کوین سودآور باشد. با رشد بازار و افزایش نقدینگی، افزایش موفقیت آمیز به این سطح می تواند منجر به سود 145 میلیارد دلاری برای دارندگان بیت کوین شود.

منبع: Intoblockمنبع: Intoblock
منبع: Intoblock

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.