افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

صحنه گل قهرمانی پرسپولیس را 10 بار مرور کردم اما آفساید مشخص نشد – Agencia de Noticias بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 283587
صحنه گل قهرمانی پرسپولیس را 10 بار مرور کردم اما آفساید مشخص نشد – Agencia de Noticias بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت ممبینی دبیر کل کمیته فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه امروز هیات مدیره گفت: افشاریان در جلسه امروز حضور نداشت. اوسلی هم برای مسابقات لیگ 1 رفت منتظر تصمیم دادگاه هستیم. افشاریان استعفا داد و خواست دور بماند تا این مسائل بررسی شود. وی در خصوص احضار جدید افشاریان به دادگاه […]

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت ممبینی دبیر کل کمیته فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه امروز هیات مدیره گفت: افشاریان در جلسه امروز حضور نداشت. اوسلی هم برای مسابقات لیگ 1 رفت منتظر تصمیم دادگاه هستیم. افشاریان استعفا داد و خواست دور بماند تا این مسائل بررسی شود.

وی در خصوص احضار جدید افشاریان به دادگاه انقلاب گفت: به من اطلاع نمی دهند چون به ما اطلاع نمی دهند.

هدایت ممبینی در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت: وقتی جریانی به وجود می آید خیلی ها درست یا نادرست به آن می خورند. ما اطلاعات زیادی در مورد این پرونده نداریم. زمانی که رای دادگاه صادر شود، فدراسیون فوتبال در جریان خواهد بود و حالا فقط تحقیقات باقی مانده است.

ممبینی در مورد گل قهرمانی پرسپولیس توسط گرجستان گلسیانی و قهرمانی این تیم خودنمایی کرد: یکی از جذابیت های لیگ ما این بود که عنوان قهرمانی تا هفته آخر مشخص نبود و از باشگاه ها به خاطر آن تشکر می کنم. مسابقه خیلی خوبی بود نمی توانم در مورد آن صحنه چیزی بگویم چون سخت است. ندیدم کسی با قاطعیت بگوید آفساید است یا نه. در یک سانتی متر، گاهی اوقات 2 سانتی متر. بررسی ویدیویی او هم نمی تواند بفهمد. این صحنه ها را نمی توان با چشم غیر مسلح تشخیص داد و من حق را به کمک داور می دهم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اظهارات این فصل گفت: ما یک خانواده هستیم، یک خانواده بزرگ فوتبالی. در پایان جام یک تیم قهرمان می شود و همه باید به هم احترام بگذاریم. یک سری اتفاقات داوری هم هست و همه باید به هم احترام بگذاریم. وی ادامه داد: ممکن است نهادها و مقررات قضایی نیاز به اصلاح داشته باشد اما باید به خود احترام بگذاریم. بگذار مردم ایران لذت ببرند. یک تیم مرتباً می بازد، دوم می شود و این چرخه ادامه دارد. اگر همه به هم احترام بگذاریم به جذابیت فوتبالی که این همه تماشاگر دارد کمک می کنیم. هیچ کس نباید ذهنیت بدی داشته باشد.

ممبینی درباره اینکه برخی از هواداران به تصمیمات برخی داوران بدبین هستند، گفت: همه ما فوتبال را دیده ایم، صحنه ای بود که هیچکس نمی توانست به طور قطع بگوید آفساید بوده یا نه. ما هم فناوری نداریم. ما نتوانستیم این 3 بازی اخیر را با VAR جشن بگیریم زیرا فیفا به ما اجازه نمی دهد و ما را مجبور به انجام این کار برای دربی کرده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: 10 بار بررسی کردم اما نمی توان تشخیص داد که آفساید بوده یا نه.

وی درباره اینکه برخی از بانوان به بلیت فروشی اعتراض داشتند، گفت: در بیشتر فصل آینده لیگ برتر محدودیت خواهیم داشت. بحث بلیت فروشی مربوط به باشگاه هاست و نباید بگوییم فدراسیون. همه باشگاه ها باید به طور مشترک بر فروش بلیت و مسائل مربوط به ورزشگاه نظارت کنند تا هواداران بتوانند به راحتی به ورزشگاه بیایند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.