افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374246
صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که رژیم صهیونیستی هر روز با حمله به منطقه ای و تخریب مناطق مسکونی در نوار غزه یا لبنان سعی در سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود در منطقه دارد، هر روز بر خروج صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی افزوده می شود و این همان شکست بزرگ […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که رژیم صهیونیستی هر روز با حمله به منطقه ای و تخریب مناطق مسکونی در نوار غزه یا لبنان سعی در سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود در منطقه دارد، هر روز بر خروج صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی افزوده می شود و این همان شکست بزرگ است. . است

روزنامه القدس العربی در گزارشی نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در یکی از سخنان خود تاکید کردند که مهاجرت معکوس پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود. سخنان وی درست است، به ویژه اینکه ادامه استفاده از قدرت نظامی باعث شده است صهیونیست ها احساس خطر کنند و بدون اینکه ایران وارد جنگ مستقیم با آنها شود، منطقه را ترک کرده و مهاجرت معکوس کرده است. رژیم صهیونیستی از سال 1948 سعی در تشویق یهودیان به مهاجرت به سرزمین های اشغالی و امن ساختن این منطقه داشته است، بنابراین ایجاد ارتش موسوم به “ارتش شکست ناپذیر!” یکی از مظاهر آن است. گزارش های رسمی حاکی از آن است که نزدیک به نیم میلیون صهیونیست قبل از عملیات طوفان الاقصی و 375 هزار نفر پس از این عملیات سرزمین های اشغالی را ترک کردند.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

عبدالباری عطوان، تحلیلگر روزنامه رای الیوم درباره رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهو شکست خورده به دنبال راه اندازی یک جنگ همه جانبه به امید نابودی حزب الله و بازگشت شهرک نشینان به مناطق شمالی است. خروج نیروهای حزب الله و یگان ویژه رضوان از رودخانه لیتانی به تنهایی با حملات هوایی امکان پذیر نیست و احتمال حملات زمینی وجود دارد، اما این عملیات آسان نخواهد بود زیرا نیروهای حزب الله آماده واکنش هستند و قطعا این کار را انجام خواهند داد. در این زمینه تنها نباشید. مقاومت عراق روز گذشته 6 عملیات تهاجمی علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین غافلگیری طرف یمنی نه تنها با پهپادها بلکه با موشک های مافوق صوت خواهد بود.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی نوشت: تحلیلگران غربی ماه هاست که پیام های هشداردهنده ای به رژیم صهیونیستی می فرستند و تاکید می کنند که حزب الله نسبت به سال 2006 بسیار قدرتمندتر شده و حتی اگر ضربه سنگینی به آن وارد شود، تخریب ناپذیر است. با وجود برتری نظامی رژیم صهیونیستی، این تحلیلگران دریافته اند که حزب الله لبنان به زودی صفوف خود را سازماندهی خواهد کرد و در مقابله با رژیم صهیونیستی از حمایت کل جهان عرب برخوردار خواهد شد. به نظر می رسد بحران پیش روی نتانیاهو او را به جنگی کشانده است که آمادگی لازم برای آن را ندارد.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

روزنامه الثوره سوریه در این باره نوشت: به نظر می رسد رژیم صهیونیستی با حملات تجاوزکارانه خود به لبنان سعی دارد افکار عمومی جهان را از رکود غزه و منطقه و شکست های پی در پی در میدان های درگیری منحرف کند. نتانیاهو و کابینه وی نتوانسته اند به دستاورد بزرگی در حفظ آبروی خود در میان شهرک نشینان صهیونیست دست یابند، به ویژه اینکه او نتوانسته امنیت آنها را تضمین کند. با وجود عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، مقاومت در این کشور هرگز از بین نخواهد رفت.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

روزنامه الوطن سوریه در گزارشی نوشت: رژیم صهیونیستی پس از ورود به دور باطل نوار غزه در ماه های اخیر، تصمیم گرفت جنگ را به لبنان منتقل کند، زیرا پس از گذشت یک سال از آغاز جنگ غزه، نتوانسته است به اهداف خود در این نوار پیدا برسد. ساکنان شمال نوار غزه این منطقه را رها نکرده اند، حماس ویران نشده و اسرا برنگشته اند. نتانیاهو می داند که به محض پایان یافتن جنگ و محاکمه و حبس او، تمام تلاش خود را برای طولانی کردن این وضعیت و تشدید تنش با لبنان انجام می دهد.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

روزنامه المقریب العراقی نیز نوشت: رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به لبنان و توقف حمایت از مقاومت لبنان در فلسطین و نوار غزه تلاش می کند حزب الله را تحت فشار قرار دهد. این در حالی است که تل آویو هرگز به هدف خود در این زمینه نخواهد رسید. این در حالی است که مقاومت اسلامی عراق نیز با موشک و پهپادهای خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی حمله کرده و تل آویو را تهدید به افزایش عملیات تهاجمی خود کرده است.

صحت سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

روزنامه یمن المسیره نوشت: یکی از مهمترین دستاوردهای پرتاب موشک مافوق صوت فلسطین 2 از سمت یمن به سمت قلب سرزمین های اشغالی، شکسته شدن هژمونی نظامی، اقتصادی و سیاسی آمریکا بود. و غرب در سراسر جهان برای قرن ها. یمن توانسته به فناوری ساخت سلاح دست یابد که غربی ها از آن برای استعمار کشورهای دیگر استفاده کرده اند. این فناوری توانسته است از آخرین فناوری های آمریکایی و غربی در زمینه های پدافند هوایی و ساخت موشک پیشی بگیرد. امروز تمامی پایگاه های نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در تیراندازی موشک های یمنی و محور مقاومت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.