افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

صحبت های عجیب پیکه درباره جدایی اش از شکیرا

  • کد خبر : 404443
صحبت های عجیب پیکه درباره جدایی اش از شکیرا

جرارد پیکه، کاپیتان سابق بارسلونا، سرانجام در مورد جدایی از شکیرا صحبت کرد. جرارد پیکه برای توضیح بیشتر در مورد League of Legends با CNN اسپانیا صحبت کرد، اما بازیکن سابق بارسلونا در مورد موضوعات خصوصی بیشتری صحبت کرد. خبرنگار CNN بدون اشاره مستقیم به شکیرا، از پیکه در مورد خواننده کلمبیایی که دو سال […]







جرارد پیکه، کاپیتان سابق بارسلونا، سرانجام در مورد جدایی از شکیرا صحبت کرد.



جرارد پیکه برای توضیح بیشتر در مورد League of Legends با CNN اسپانیا صحبت کرد، اما بازیکن سابق بارسلونا در مورد موضوعات خصوصی بیشتری صحبت کرد.

خبرنگار CNN بدون اشاره مستقیم به شکیرا، از پیکه در مورد خواننده کلمبیایی که دو سال پیش از او جدا شد، پرسید.

این روزنامه نگار گفت: متأسفانه خارج از ورزش سر و صدای زیادی داشته اید، اما آیا احساس می کنید همه چیز تمام شده است و فکر می کنید می توانید در مورد آن صحبت کنید؟

پیکه پاسخ داد: “بله، من همیشه بسیار آرام بوده ام. منظورم این است که من دنیایی را که در آن زندگی می کنیم می شناسم، می دانم که همه دوست دارند نظر خود را در مورد همه چیز داشته باشند. رسانه ها در نهایت داستان را کنترل می کنند. آنها این کار را انجام می دهند، و به طور کلی همه. می گوید آنچه را که می خواهند بفروشند، اما در نهایت حقیقت، یا آنچه اتفاق می افتد، اغلب آنطور که باید گفته نمی شود.

من نمی توانم این را کنترل کنم. من همیشه بر این باور بودم که بهترین چیز این است که در نهایت در محاصره عزیزانم باشم. خانواده‌ام، دوستانم، افرادی که واقعاً مرا می‌شناسند و می‌دانند من کی هستم و چه کار می‌کنم، و این به من آرامش زیادی می‌دهد.

پیکه درباره جدایی اش از شکیرا: دنیا دو روز فرصت دارد!

من کاملاً درک می کنم که هر کسی می تواند نظر خود را داشته باشد و بسیاری از افرادی که من را نمی شناسند فکر می کنند که اینطور است. این آزادی بیان است، هر کسی می تواند نظر خود را داشته باشد.

من خیلی خوشحالم، به من خوش می گذرد، خیلی آرامم. فکر می کنم زندگی ای که داشتم، این واقعیت که توانستم بیش از 20 سال برای باشگاه رویاهایم بازی کنم، دو فرزند فوق العاده داشته باشم، خانواده ای باورنکردنی داشته باشم، دوستانی داشته باشم که از دوران مدرسه حفظ کرده ام، باعث شده است. من بیدار شوم هر روز صبح از خواب بیدار شوید و احساس منحصر به فرد بودن کنید. یا به محض اینکه لیگ پادشاهان را راه اندازی کردم. باید ببینم آینده چه خواهد بود و از زندگی لذت ببرم، زیرا در پایان روز دنیا فقط دو روز است و من باید از آن لذت ببرم.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.