افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان; باید بین پنج تا شش گل می زدیم!

  • کد خبر : 234947
صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان;  باید بین پنج تا شش گل می زدیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا درویش در حاشیه پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی بسیار خوب برگزار شد. شاید اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم پنج یا شش گل می زدیم. مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: تیم به حالت ایده آل خود برمی گردد و اگر هواداران صبور باشند اتفاقات خوبی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا درویش در حاشیه پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی بسیار خوب برگزار شد. شاید اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم پنج یا شش گل می زدیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: تیم به حالت ایده آل خود برمی گردد و اگر هواداران صبور باشند اتفاقات خوبی رخ می دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان از تمدید قرارداد با باشگاه اجتناب کردند، خاطرنشان کرد: اصلا اینطور نبود. ما تلویحا به بازیکنان گفتیم که بعد از تعطیلات پای میز مذاکره می نشینیم.

درویش تصریح کرد: اینجا خانه همه بازیکنان است و آماده ادامه خدمت به آنها هستند. باید دید مسئولیت اموال باشگاه تا کجا پیش می رود و بودجه باشگاه به کجا می رسد.

وی در خصوص تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه گفت: هنوز هم می شنویم که به بانک خصوصی واگذار می شود اما هنوز اجرایی نشده است. امیدوارم با این روند مشکلی نداشته باشیم.

درویش در پاسخ به اینکه سال 1402 را چگونه می بیند، گفت: پرسپولیس همیشه سختی ها و چالش های خاص خودش را دارد. بدهی های زیادی داشتیم. بازیکن را بگیرید و مهمتر از همه اینکه مشکلات داوری چه زمانی حل می شود.

وی همچنین به مشکلات داوری اشاره کرد و گفت: به رئیس کمیته داوران گفتم باید 20 دقیقه وقت اضافه برای دربی می گرفت اما می گوید آن زمان در فوتبال معمول نیست.

درویش افزود: اگر دیگر توطئه ای علیه ما نباشد، همچنان قهرمان خواهیم بود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت دریافت پول از سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی گفت: بارها در رسانه ها گفته ام اما آیا شما هم چنین چیزی را دیده اید؟ آقایان برای آنها افکار عمومی مهم نیست. نه تنها امسال بلکه در فصول قبل یک ریال هم ندادند. نیازی به پرداختن به آن نیست. برای هر بازی 550 میلیون تومان به شرکت توسعه و تجهیزات می دهم. تبلیغات و بلیت فروشی به دست ما نمی رسد اما طبیعی است که هواداران هم آن را نبینند و امیدوارند مشکلات حل شود.

گفت فرقی نمی کند مخاطب سخنرانی اش مهدی تاج باشد یا حیدر بهاروند. فردی که پول نمی دهد و به کلاهبرداری پرسپولیس برای تبلیغات محیطی گوش نمی دهد باید پاسخگو باشد. شاید باید در فوتبال انقلاب شود تا مردها گوش کنند.

۲۵۸۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.