افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

صحبت های جنجالی و تهدیدآمیز هاشمی نسب/ منظورش کیست؟

  • کد خبر : 161939
صحبت های جنجالی و تهدیدآمیز هاشمی نسب/ منظورش کیست؟

به گزارش رکنا، باشگاه گل خانه وی در جریان این مسابقه بیانیه ای علیه تیم داوری منتشر کرد. علاوه بر این یکی دو بازیکن سیرجانی با جلو بردن بازی های فصل های گذشته تیم گل گهر با استقلال به داوری بازی های گذشته اعتراض کردند. مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال گفت: به نظر می رسد […]

به گزارش رکنا، باشگاه گل خانه وی در جریان این مسابقه بیانیه ای علیه تیم داوری منتشر کرد. علاوه بر این یکی دو بازیکن سیرجانی با جلو بردن بازی های فصل های گذشته تیم گل گهر با استقلال به داوری بازی های گذشته اعتراض کردند.

مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال گفت: به نظر می رسد این اظهارات و مصاحبه های شخصی در تهران تهیه و به سیرجان ارسال شده است. متأسفانه عده ای که نمی توانند گل گهر را رها کنند و بر خلاف ظاهر دلشان به استقلال نمی خورد، برای رفع تعهدات طولانی مدت خود و به حاشیه راندن تیم موفق استقلال، مشغول دود زدن هستند. فقط یک جمله می گویم. این دوستان نه از روی رفاقت با گل گهر بلکه از روی دشمنی با استقلال این جمله را نوشته اند. ماه برای هواداران ما پشت ابر نخواهد ماند و دیر یا زود دشمنان قسم خورده استقلال را خواهند شناخت.

او ادامه داد: استقلال خط قرمز مال ما و هواداران پرشمار این تیم است. آقایان از طریق همین پلتفرم به شما اطلاع می دهیم! استقلال را وارد بازی مافیایی نکنید. در صورت ادامه این شیطنت ها، مطالب شخصی سازی شده و مصاحبه های ارسالی از تهران، بدون نیاز به دیدن چهره به چهره او با ذکر نام و آدرس کامل، شما را به هواداران استقلال معرفی می کنیم. به فکر خودت و آینده ات باش و به جای این که پشت سر کادر فنی استقلال بشینی و اونجا حرف بزنی، روی کار خودت تمرکز کن و فردا، روزی که شکست می خوری، کل کشور رو مقصر شکستت ندان!

هاشمی نسب با اشاره به اینکه باشگاه گل گهر وارد بازی خارج از خانه شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به نظر می رسد برخی از دشمنان دوستانه استقلال که در نیم فصل جاری به اهداف شوم خود نرسیده اند، این بار برای ساده زیستی. از باشگاه اصیل با امکانات سوء استفاده می شود. امیدوارم مدیریت باشگاه گل گهر که در سال های اخیر بارها دچار همین حفره شده اند، مراقب این افراد زیاده خواه باشند. درست است که هدف این افراد تنها به حاشیه راندن استقلال نیست، بلکه گلزنی با مربی خارجی جایگاه ویژه ای در افکار شرور دوستان دارد.

سرمربی استقلال در پایان گفت: البته استقلال با مربی. جواد نکونام و بازیکنان سخت کوش و متواضع راه موفقیت را خواهند یافت و از مردان کنار نخواهند گذاشت. فعلاً این مصاحبه هشداری جدی است که ادامه آن به دوستان آسیب می رساند.

منبع: فوتبال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.