افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

صحبت های جنجالی جواد نکونام علیه خطیر/ قطعا در یک کشتی نیستیم

  • کد خبر : 201788
صحبت های جنجالی جواد نکونام علیه خطیر/ قطعا در یک کشتی نیستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام تلفنی روی خط برنامه اصلی فوتبال حاضر شد. وی در مهمترین قسمت سخنان خود اظهار داشت: من مصاحبه طوفانی علیه مدیریت انجام ندادم، حقیقت بود، گفتم اگر بازیکن نگیریم به اردو نمی روم، اگر عزت اللهی بتواند جدا شود. چرا به استقلال نمی رسد؟آقای خطیر گفت ما دو ستاره […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام تلفنی روی خط برنامه اصلی فوتبال حاضر شد. وی در مهمترین قسمت سخنان خود اظهار داشت: من مصاحبه طوفانی علیه مدیریت انجام ندادم، حقیقت بود، گفتم اگر بازیکن نگیریم به اردو نمی روم، اگر عزت اللهی بتواند جدا شود. چرا به استقلال نمی رسد؟آقای خطیر گفت ما دو ستاره می خواهیم و من با توجه به صحبت هایش لیستم را به او دادم سرمربی استقلال درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: اول نگیرید. خسته به بازیکنان و کادرفنی می گویم مخصوصا در بازی با ژاپن که همه را خوشحال کرد اما به هر حال نتوانستیم به هدف خود برسیم. تیم ما شایسته قهرمانی بود و به خصوص بعد از برد خوب ژاپن همه انتظارش را داشتیم اما متاسفانه اینطور نبود. به هر حال نگاه ما باید رو به جلو باشد تا به موفقیت برسیم، در این رقابت ها مدعی هستیم و نتایج فوتبالی مان اینجاست. ما سعی نمی کنیم برای جام جهانی برنامه ریزی کنیم. تیم می دانست در جام ملت ها چه می خواهد.

وی ادامه داد: ما قطعاً در یک قایق نیستیم، مدیریت از من می خواهد که بروم، نمی دانم چرا، شاید آنها مرا دوست نداشته باشند، اما من به کسی باج نمی دهم و برای آن می جنگم. من به منافع تیمم اجازه نمی دهم.” دهم، یکی باید مرا به نفع خودش پایین بیاورد.

نکونام ادامه داد: الان در مجموع 17 بازیکن داریم اما امسال حتی با 13 بازیکن هم بازی می کنیم، لیستی که به باشگاه دادم باید جذب می شد، با اینکه سعید مهری قرارداد داشت، نمی دانم چطور شد. او رفت چون با اجازه من نبود.صیاد منش کجا رفت؟حتی مذاکره ای با او نشد.سعید عزت اللهی چطور؟مدیریت گفتند پول هست و من هم لیستی برای جذب 2 بازیکن بزرگ به آنها دادم.بالاخره ، آنها “فهرست من یک کهکشان است. میلاد فخرالدینی به استقلال برگشت و زبیر هم خوب است. روح از ما جدا نخواهد شد.»

سرمربی استقلال در ادمه گفت: فردا سه شنبه است و جمعه بازی داریم، دیگر تمرکزم را روی جذب بازیکن نمی گذارم، مثل نیم فصل اول تمام بازیکنان باقیمانده را برمی گردم، جذب نمی کنم. هر بازیکن بیشتر و بس.” »

نکونام در ادامه با تشکر از هواداران استقلال گفت: از هوادارانی که از تیم حمایت می کنند چه 13 بازیکن و چه 19 بازیکن تشکر می کنم ما هر کاری از دستمان بر می آید برای سربلندی باشگاه و هواداران انجام می دهیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.