افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

صحبت های بختیاری زاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال

  • کد خبر : 382420
صحبت های بختیاری زاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد که سهراب بختیاری زاده مدافع سابق آبی ها و یکی از گلزنان تیم ملی در جام های جهانی هدایت این تیم را در روزهای داغ کنونی تا پایان دیدار سخت مقابل برعهده خواهد داشت. سرگرمی به گزارش “ورزش سه”، بختیاری زاده در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد که سهراب بختیاری زاده مدافع سابق آبی ها و یکی از گلزنان تیم ملی در جام های جهانی هدایت این تیم را در روزهای داغ کنونی تا پایان دیدار سخت مقابل برعهده خواهد داشت. سرگرمی

به گزارش “ورزش سه”، بختیاری زاده در سال های اخیر با سابقه سرمربیگری در تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان، پدیده مشهد و استقلال خوزستان مورد علاقه هواداران بوده است. وی پس از اعلام این خبر از سوی باشگاه استقلال گفت: در جلسه ای که امروز در باشگاه داشتیم، مقرر شد در بازی با هواداران روی نیمکت بنشینم و شرایط فنی تیم را زیر نظر بگیرم. اینجا احساس می کنم لازم است از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال مجوز بگیرم، به عنوان یک هوادار همیشگی از اعتماد مدیریت باشگاه تشکر می کنم.

سرمربی موقت استقلال در ادامه گفت: به هر حال این فصل آنطور که همه ما انتظار داشتیم و می خواستیم پیش نرفت و متاسفانه شرایط منجر به قطع همکاری جواد نکونام و باشگاه شد. در حالی که تلاش بسیار زیادی برای جلوگیری از این اتفاق دارد. نکونام یکی از استثناهای فوتبال ماست و مطمئناً همانطور که در فوتبالش موفق بوده و ناکامی هایش را پشت سر گذاشته، باز هم به عنوان مربی موفق خواهد شد و از او می خواهم که جدا شود تا مثل مربی قبلی در استقلال باشد.

بختیاری زاده در قسمت بعدی صحبت های خود افزود: سیاست باشگاه استقلال انتخاب یک مربی بزرگ خارجی است و حتما این اتفاق خواهد افتاد اما بهترین انتخاب ممکن است زمان ببرد. چون شما باید بهترین تصمیم را برای تیم بگیرید و سعی می کنم اگر بتوانم در این زمینه به آقای شهریاری و سایر اعضای باشگاه کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از انتخاب مربی خارجی به کار خود ادامه می دهد یا خیر، گفت: این بستگی به نظر باشگاه و مربی آینده تیم دارد. اگر بخواهید به کارم ادامه می دهم و اگر نشد فعالیتم در استقلال تمام می شود.

بختیاری زاده از هواداران استقلال خواست تا با حفظ آرامش به بازیکنان کمک کنند تا روحیه از دست رفته خود را بازیابند. وی گفت: این رقابت ها هم در لیگ و هم در لیگ نخبگان ادامه دارد و امیدوارم با اتفاقات خوبی که قرار است انجام شود، استقلال به مرزهای مورد نظر و مورد انتظار هواداران عزیز این باشگاه بزرگ و این باشگاه برگردد. راه دیگری نخواهد بود.” به هر حال شاید در ابتدای فصل اتفاقاتی افتاده و شاید هم نکاتی وجود داشته باشد که نمی توان به همه آنها اشاره کرد و هر طرف دفاعی خاص خود را دارد. در هر صورت باید گذشته را پشت سر بگذاریم و برای دوران جدیدی در باشگاه آماده شویم که امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.