افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

صبحانه خبری 9 اسفند 1403; از ادامه ارسال پیام های ایران و آمریکا تا احتمال درخواست دولت برای تصویب لایحه حجاب.

  • کد خبر : 404140
صبحانه خبری 9 اسفند 1403; از ادامه ارسال پیام های ایران و آمریکا تا احتمال درخواست دولت برای تصویب لایحه حجاب.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. رشد 148 درصدی بدهی عمومی با بانک ها در دولت سیزدهم بررسی ها نشان می دهد نرخ رشد بدهی عمومی به بانک ها در ماه های […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

رشد 148 درصدی بدهی عمومی با بانک ها در دولت سیزدهم
بررسی ها نشان می دهد نرخ رشد بدهی عمومی به بانک ها در ماه های پایانی دولت سیزدهم افزایش چشمگیری را تجربه کرد و این رقم در پایان تیرماه به 1600 میلیارد تومان رسید. در ابتدای دولت سیزدهم بدهی دولت به شبکه بانکی و بانک مرکزی به ترتیب 644 میلیارد تومان و 201 میلیارد تومان بود که این ارقام در کمتر از سه سال به ترتیب جهش 148 و 128 درصدی را تجربه کردند.

عراقچی: انتقال پیام ها بین ایران و آمریکا ادامه دارد
عراقچی در پاسخ به سوالی مبنی بر گفتگو و مذاکره ایران و آمریکا نیز خاطرنشان کرد: مذاکره ای بین ایران و آمریکا وجود ندارد، طبیعی است که از طریق برخی کانال های ارتباطی پیام ها رد و بدل می شود، اما این پیام ها به این معنا نیست. مذاکرات .

دولت قضیه نیلوفر حامدی و الهه محمدی است
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری ایکس خود در شبکه اجتماعی نوشت: رویکرد مثبت رئیس قوه قضائیه در حل مشکلات، امید به حل پرونده خانم الهه محمدی را ایجاد می کند. دولت در حال برخورد است. موضوع با هماهنگی قوه قضائیه صورت گیرد.»

پزشکان و السیسی در کازان ملاقات می کنند
پایگاه خبری «العربی الجدید» از دیدار مسعود البدیشیان و عبدالفتاح السیسی در حاشیه اجلاس سران بریکس در کازان روسیه خبر داد.

فارس: حداقل 3 جنگنده پیشرفته اسرائیل در حمله ایران منهدم شد
فارس نوشت: یک منبع آگاه گفت: با وجود استقرار تعداد قابل توجهی از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های هوایی کشورهای همسایه، دست‌کم 3 فروند جنگنده پیشرفته در یکی از پایگاه‌های مورد حمله عملیات صادق 2 منهدم شد.

نامه مکرر رئیس جمهور به مجلس درباره حسین زاده
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال نامه رئیس جمهور به مجلس در خصوص حضور حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در دولت خبر داد. وی گفت: رئیس جمهور برای دومین بار در نامه ای به مجلس اعلام کرد که می خواهد آقای حسین زاده را به عنوان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کند.

امکان درخواست از دولت برای تصویب لایحه حجاب
وکیل دادگستری صالح اقارکار گفت: موضع دولت محترم در ابتکار عمل در اجرای این قانون و رایزنی برای اصلاح، تعویق، بررسی و بازنگری این قانون راهکاری معقول است که در دستور کار دولت قرار دارد. . به نظر من اجرای این نوع قوانین به پلیس آسیب می رساند.

کشته شدن فرمانده تیپ زرهی ارتش اسرائیل.
العربیه نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی رسما از هلاکت فرمانده تیپ 401 ارتش اسرائیل در غزه خبر داد.

محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد: در جلسه امروز هیئت دولت، اکبر بهنام جو به عنوان استاندار قم و محمد صادق معتدیان به عنوان استاندار تهران منصوب شدند.

وزیر دفاع اسرائیل: وارد مرحله جدیدی از جنگ می شویم
یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل روز یکشنبه گفت که این رژیم “وارد مرحله جدیدی از جنگ” خواهد شد. وی با بیان اینکه ماموریت ارتش برای «پاکسازی دشمن در همه روستاها، انهدام تونل ها، انهدام انبار مهمات و انهدام حزب الله» در حال انجام است، گفت: هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم.

اسرائیل بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کرد
اسرائیل با حمله هوایی به شمال نوار غزه 73 کشته برجای گذاشت. حال بسیاری از مجروحان وخیم است و هر لحظه ممکن است تعداد شهدا افزایش یابد.

زاکانی لیست سفرهای خارجی خود را ارائه دهد.
مهدی آخریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از شهرداری تهران خواست گزارشات و مستندات مربوط به سفرها و مرخصی های شهردار تهران به خارج از کشور را به شورا ارائه کند.

همتی: فیلترینگ فعالیت های اقتصادی را محدود و کند کرده است
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نظر شخصی من این است که فیلترینگ هیچ تاثیری بر فعالیت های اقتصادی نداشته است، فقط برخی از فعالیت ها را در فضای مجازی محدود و کند کرده است، بنابراین طبیعی است که رفع این مشکل در اولویت قرار گیرد.

آسوشیتدپرس: “اسناد فوق محرمانه” در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران واقعی به نظر می رسد
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان فاش نشده است، گفته است که ایالات متحده در حال بررسی چگونگی افشای دو سند محرمانه مربوط به ارزیابی واشنگتن از طرح اسرائیل برای حمله به ایران است. به گزارش آسوشیتدپرس، یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفته است که به نظر می رسد این اسناد واقعی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.