افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

صبحانه خبری 29 فروردین 1403; از تکذیب مرگ دختری در ساختمان وزارتخانه به دلیل بی حجابی تا نامه اسرائیل به 32 کشور درباره سپاه

  • کد خبر : 241710
صبحانه خبری 29 فروردین 1403;  از تکذیب مرگ دختری در ساختمان وزارتخانه به دلیل بی حجابی تا نامه اسرائیل به 32 کشور درباره سپاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شدسید مجتبی ابطحی مشاور وزیر کشور با اشاره به ارسال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
سید مجتبی ابطحی مشاور وزیر کشور با اشاره به ارسال پیام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پس از پایان عملیات صدیق، گفت: این بار با دیپلماسی نظامی انجام شد. وی اظهار داشت: ساعت 3 در ساعات اولیه روز یکشنبه 5 فروردین ماه که وعده عملیات صدوق تقریبا تمام شده بود، برای اولین بار سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد و اخطارها داده شد. لازم است. که اگر آمریکایی‌ها کوچک‌ترین اقدامی انجام دهند، کل منطقه را روی سرشان نابود می‌کنیم.

نتانیاهو تحت فشار برای پاسخ «بسیار تند» به ایران
ایهود اولمرت، نخست‌وزیر سابق اسرائیل اذعان کرد که نتانیاهو از سوی گروه‌های دست راستی در کابینه که خواهان انتقام بسیار سخت و دردناک هستند، تحت فشار است، اما تاکید کرد که «حمله به ایران اکنون اشتباه است».

بورل: در شرایط فعلی نمی‌توانیم سپاه را «تروریست» معرفی کنیم.
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: این اتحادیه در شرایط کنونی نمی تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را تروریست اعلام کند.

نامه اسرائیل به 32 کشور در مورد سپاه
کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل در نامه ای به 32 کشور از آنها خواست تا تحریم هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند و سپاه پاسداران را در لیست سازمان های تروریستی قرار دهند.

جردن: ما از هر چیزی که وارد آسمان ما می شود مراقبت می کنیم
ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن گفت: هر چیزی که وارد آسمان ما شود حریم هوایی ما را نقض می کند و ما معتقدیم که خطری برای اردن است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد. و این همان کاری است که ما باید انجام دهیم.

تمامی مراکز هسته ای ایران به دلایل امنیتی بسته شد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه هیچ مدرکی دال بر ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت: بازرسان ما در ایران دیروز از سوی دولت این کشور مطلع شدند که تمام مراکز هسته‌ای را که ما بازرسی می‌کنیم. هر روز و به دلایل امنیتی تعطیل هستند. این مراکز امروز برای ادامه بازرسی ها افتتاح شد، اما من تصمیم گرفته ام تا زمانی که اوضاع آرام نشود، بازرسان ما برنگردند. پس فردا کارمان را از سر خواهیم گرفت.

وزیر اقتصاد: نوسانات ارز هرگز به نفع دولت نخواهد بود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ارزی که درآمدهای نفتی دولت به آن تبدیل می شود، رقمی است که به طور دقیق و بدون تغییر در بودجه در بودجه آمده و مرجع عملکرد بخش های اقتصادی دولت است، بنابراین نوسانات ارزی اینگونه نیست. هر سودی برای دولت ایجاد کند. از منظر ملاحظات اجتماعی، دولت ها از ثبات پولی بیشتر از نوسانات پولی سود می برند.

لغو محدودیت پرواز در کشور.
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات مبنی بر محدودیت پرواز در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در حال حاضر محدودیت پروازی در فرودگاه های کشور وجود ندارد، تمامی مسیرهای هوایی ایران باز است و مشکلی وجود ندارد. در این خصوص وجود محدودیت های پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود و در صورت ایجاد شرایط جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از 18 سال
«ناصر را زدند، اما من هرگز نفهمیدم چه کسی این کار را کرده است». اینها صحبت های فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی است. او پس از 18 سال در مصاحبه خود داستان جدیدی از مرگ پرابهام خواننده مشهور را تعریف می کند. فردی که به گفته خودش در این سال ها متهم به قتل همسرش بوده اما قانون به او اجازه تعقیب قضایی نداده است. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و فرزندان عبداللهی مختومه اعلام شد و عاملان مرگ وی هرگز شناسایی و مجازات نشدند.

مرگ دختری در ساختمان وزارتخانه به دلیل بی حجابی تکذیب شد
پایگاه اطلاع رسانی فاتب در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزارتخانه کذب بوده و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقان حرفه ای بوده و ربطی به سایر ماموریت های پلیس ندارد.

وقوع سیل در سیستان و بلوچستان سه نفر جان باختند
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مرگ 3 نفر مربوط به سیل روز گذشته در سیستان و بلوچستان بود. هشدار قرمز برای امروز اجرا شد که فقط 3 مصدوم در منطقه عسلویه داشتیم. توصیه ما به هموطنان این است که از توقف در حاشیه رودخانه ها، پل ها و سدها خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.