افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

صبحانه خبری 28 اردیبهشت 1403; از اعلام رسمی نقش حجاب در سهمیه داروخانه تا توافق حماس با قطر و طرح آتش بس مصر

  • کد خبر : 256157
صبحانه خبری 28 اردیبهشت 1403;  از اعلام رسمی نقش حجاب در سهمیه داروخانه تا توافق حماس با قطر و طرح آتش بس مصر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. حماس طرح قطر و مصر برای آتش بس را پذیرفت رویترز نوشت: حماس روز دوشنبه اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس در غزه ارائه شده از […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

حماس طرح قطر و مصر برای آتش بس را پذیرفت
رویترز نوشت: حماس روز دوشنبه اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس در غزه ارائه شده از سوی مصر و قطر را پذیرفته است. حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که به اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر اطلاع داده است که پیشنهاد وی را پذیرفته است. در عین حال، العربیه به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد: پیشنهاد مورد توافق حماس برای اسرائیل قابل قبول نیست. یک منبع حماس نیز به العربیه گفت: ما روی سندی به توافق رسیدیم که شامل آتش بس دائمی و رفع کامل محاصره است.

رادان: دشمن سعی می کند چادر زنان را بردارد
سردار رادان گفت: در بحث عفاف و حجاب همه شاهد بوده ایم که دشمن به درب خانه های ما رسیده و به دنبال رفع حجاب از زنانی است که امروز پرچم کشور ما محسوب می شود و در اینجا ما هستند. شما باید سر کار باشید و این اجازه را به دشمن نسازیم بدهید.

روزنامه کویت: آمریکا از ایران خواست به توافق هسته ای قبلی بازگردد
یک روزنامه کویتی اعلام کرد: آمریکا در دیداری غیرمستقیم از ایران خواست از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام سازی اوضاع بین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند. روزنامه کویتی الجریده ادامه داد: طرف آمریکایی نیز از ایران خواسته است به توافق هسته ای قبلی بازگردد به گونه ای که بر اساس آن، تهران غنی سازی اورانیوم را در محدوده 3.67 درصد نگه دارد و ایالات متحده نیز به توافق هسته ای قبلی ادامه دهد. تحریم های ایران را لغو کند.

میزان فرونشست در محوطه تخت جمشید به 17 سانتی متر رسید
علی بیت الهی، رئیس اداره ریسک پذیری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد زیادی از آثار تاریخی و بناهای ارزشمند کشورمان در مناطق در معرض خطر فرونشست زمین قرار دارند، گفت: در استان فارس بیشترین میزان فروش در منطقه مرودشت است و نرخ در این منطقه به 17 سانتی متر در سال می رسد که آثار تاریخی تخت جمشید و نقش رستم در استان اصفهان قرار دارد میدان نقش جهان به عنوان مهم ترین نماد تاریخی ایران متاسفانه دچار فرونشست زمین و ترک های عجیب شده است و ادامه داد: میزان فرونشست در میدان نقش جهان به حدود 5 سانتی متر در مقعد رسیده است.

کارگری که از یسنا سرقت کرده بود قصد داشت او را بفروشد
یکی از نزدیکان به خانواده یسنا دختر چهار ساله ترکمنستانی گفت: دو سه نفر به همین دلیل دستگیر شدند اما مظنون اصلی یک کارگر 35 ساله بود که وقتی متوجه شد در مورد ناپدید شدن مرگ یسنا توسط پلیس دستگیر شد. او قصد فروش یسنا را داشت. علاوه بر این فرد، دو نفر دیگر نیز به عنوان مظنون بازداشت هستند».

وکیل تتلو: موکلم در زندان شعری در مدح امیرالمومنین سروده است
الهام رحیمی فر، وکیل امیرحسین مقصودلو (تتلو) به روزنامه جام جم گفته است که موکلش «اظهار پشیمانی و پشیمانی» کرده و در زندان شعر «در مدح امیرالمومنین» سروده است.

اعلام رسمی نقش حجاب در سهمیه بندی داروخانه ها
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بحث رعایت استانداردها یکی از مواردی است که در مواردی مانند سهمیه بندی دارویی تاثیرگذار است. در صورتی که داروخانه ای قوانین را رعایت نکند ابتدا به آن اخطار داده می شود و در صورتی که اخطار اثری نداشته باشد اقدامات پیشگیرانه با داروخانه متخلف انجام می شود. اگر اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشود، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ارتش اسرائیل «حمله انتخابی» را به رفح آغاز کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که در حال انجام “حملات هدفمند” علیه حماس در شرق رفح است. دقایقی قبل کابینه نخست وزیری اسرائیل اعلام کرد که کابینه جنگ به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات رفح برای ادامه فشار نظامی بر حماس برای آزادی اسرا و دستیابی به سایر اهداف جنگی گرفته است.

احمدی نژاد به مجارستان رفت
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد درباره سفر رئیس جمهور سابق گفت: احمدی نژاد برای شرکت در نشست علمی و تخصصی «ارزش های مشترک در محیط جهانی» عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

گروسی وارد تهران شد
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر دوشنبه در راس هیاتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته ای و مذاکره با مقامات ارشد هسته ای و سیاسی کشور وارد تهران شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.