افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

صبحانه خبری 24 خرداد 1403; از ثبت نام جهانگیری، قالیباف، پورمحمدی، بذرپاش، قاضی زاده و آخوندی تا تاکید مجدد چین بر مواضع ضدایرانی خود در قبال جزایر سه گانه و شهادت مستشار سپاه در سوریه در جریان حمله اسرائیل.

  • کد خبر : 285211
صبحانه خبری 24 خرداد 1403;  از ثبت نام جهانگیری، قالیباف، پورمحمدی، بذرپاش، قاضی زاده و آخوندی تا تاکید مجدد چین بر مواضع ضدایرانی خود در قبال جزایر سه گانه و شهادت مستشار سپاه در سوریه در جریان حمله اسرائیل.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. کارنامه جهانگیری، قالیباف، پورمحمدی، بذرپاش، قاضی زاده و آخوندی آخرین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری شلوغ ترین روز ثبت نام بود. در آن روز چهره […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

کارنامه جهانگیری، قالیباف، پورمحمدی، بذرپاش، قاضی زاده و آخوندی
آخرین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری شلوغ ترین روز ثبت نام بود. در آن روز چهره های سرشناسی چون اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی پورمحمدی، مهرداد بذرپاش و امیرحسین قاضی زاده هاشمی برای انتخابات ثبت نام کردند.

اعلام اسامی افراد مصوب 31 خرداد.
ثبت نام از کاندیداهای انتخابات از 19 خرداد ماه آغاز شد و بعدازظهر دیروز ساعت 18 به پایان رسید. رئیس ستاد انتخابات در این خصوص گفت: اسامی افراد تایید صلاحیت شده 31 خردادماه اعلام می شود.

موضع ضدایرانی چین در مورد جزایر سه گانه را تکرار کنید
رویترز نوشت: چین روز دوشنبه با وجود عصبانیت تهران از پکن به دلیل ادعاهای بی اساس این کشور در مورد جزایر سه گانه ایرانی، موضع خود را تکرار کرد. سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه بار دیگر از ایران و امارات خواست تا “اختلافات” خود را از طریق گفتگو و رایزنی حل کنند و موضع چین در این مورد را “موضع ثابت” خواند.

عبدالمالکی سه کیلومتر مراسم افتتاحیه را رهبری کرد
حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد منطقه آزاد ارس سه کیلومتر از بزرگراه دوم جلفا – مرند را افتتاح و از تابلوی میدان شهدای خدمت رونمایی کرد.

رهبر انقلاب: منطقه ما به عملیات طوفان الاقصی نیاز داشت
رهبر انقلاب درباره عملیات تهاجمی الاقصی گفتند: این عملیات ضربه قاطعی به رژیم صهیونیستی وارد کرد. ضربه ای که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد و این رژیم از شر آن نجات نخواهد یافت.

رهبر انقلاب: ملت ایران به رئیس جمهور فعال، سازنده و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.
رهبر انقلاب با اشاره به اینکه انتخابات پیش روی ما یک پدیده بسیار موفق است، خاطرنشان کردند: ملت ایران برای تثبیت عمق راهبردی و شیرین کردن کام مردم و پرکردن خلأهای اقتصادی و فرهنگی نیازمند ملتی فعال و سازنده است. آگاه و رئیس جمهور مؤمن پایه های انقلاب آنجا نیست.

سید حسن خمینی: کسانی که وظیفه دارند زمینه مشارکت معنادار مردم در انتخابات را فراهم کنند.
سید حسن خمینی با تاکید بر اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد: انشالله شاهد حضور چشمگیر در انتخابات خواهیم بود و متولیان امر زمینه این امر را فراهم خواهند کرد.

پیش نویس قطعنامه درباره ایران به دبیرخانه شورای حاکم ارائه شد
گزارشگر ارشد وال استریت ژورنال در شبکه های اجتماعی مطلبی منتشر کرد لارنس نورمن در پیام خود نوشت: به من می گویند قطعنامه ترویکا علیه ایران رسما به شورای حکام ارائه شده است.

شهادت مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در حمله اسرائیل
خبرگزاری دانشجو نوشت: سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در حمله شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید.

توضیحات باقری درباره رایزنی های تهران و واشنگتن در عمان قبل از حادثه بالگردی که رئیسی در آن سفر کرده بود.
باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران درباره مذاکرات تهران و واشنگتن در عمان قبل از سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران گفت: ما همیشه مذاکرات را با طرف های مذاکره ادامه داده ایم و هیچ گاه در این مسیر وقفه ای ایجاد نشده است، زیرا ایران برای روشن شدن موضوع مواضع، سوء تفاهم ها و دستیابی به راه حلی پایدار، همواره پشت میز مذاکره حضور داشته و اقداماتی را برای تحقق منافع خود انجام داده است.

امکان توقف ۴۲ روزه جنگ غزه
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که دولت او می تواند با آتش بس 42 روزه در نوار غزه موافقت کند تا گروگان هایی را که در این منطقه نگه داشته اند، قبل از از سرگیری عملیات آزاد کند.

واکنش آمریکا به اظهارات باقری درباره تبادل پیام تهران و واشنگتن
خبرنگاری در نشست خبری روز دوشنبه به وقت محلی از متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پرسید: علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که تبادل پیام بین ایران و آمریکا ادامه دارد آیا این اظهارات را تایید می کنید. ? سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با امتناع از تایید سخنان باقری گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که توانایی ارسال پیام به ایران را داریم و زمانی این کار را انجام می دهیم که به نفع ما باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.