افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

صبحانه خبری 16 آبان 1403; از شهادت یک غیرنظامی پس از حمله اسرائیل به ایران تا ابتکار جدید مصر برای آتش بس دو روزه و سپس توافق گسترده تر.

  • کد خبر : 412259
صبحانه خبری 16 آبان 1403; از شهادت یک غیرنظامی پس از حمله اسرائیل به ایران تا ابتکار جدید مصر برای آتش بس دو روزه و سپس توافق گسترده تر.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید. شهادت یک غیرنظامی پس از حمله اسرائیل به ایرانخبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بامداد شنبه ۱۴ آبان، یک غیرنظامی نیز به […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

شهادت یک غیرنظامی پس از حمله اسرائیل به ایران
خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بامداد شنبه ۱۴ آبان، یک غیرنظامی نیز به شهادت رسید. او جزو پرسنل ارتش جمهوری اسلامی نیست. این خبرگزاری نوشت: مراسم وداع با پیکر پاک الهوردی رحیم پور بعدازظهر یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در معراج شهدای تهران واقع در خیابان بهشت ​​برگزار شد.

ابتکار جدید مصر برای آتش بس دو روزه و سپس توافقی گسترده تر
رسانه ها از پیشنهاد مصر برای آتش بس 48 ساعته در غزه در ازای آزادی 4 گروگان اسرائیلی و اسیر فلسطینی خبر دادند. العربیه درباره پیشنهاد جدید قاهره درباره آتش بس در غزه نوشت: حماس آماده پذیرش پیشنهاد جدید است، اگر بخشی از توافق دوم جولای باشد. حماس خواهان تضمین تعهد اسرائیل به پیشنهاد جدید به عنوان بخشی از آتش بس جامع است.

تصادف اتوبوس با خودرو و عابران پیاده در میدان شهدا
سخنگوی اورژانس استان تهران از تصادف اتوبوس با چند خودرو و عابر پیاده در میدان شهدا خبر داد. وی تصریح کرد: 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس پزشکی و یک دستگاه شاتل نیز به محل حادثه اعزام شدند.

ارتش: شهادت نفر پنجم ارتش در حمله اسرائیل به ایران کذب است
پس از انتشار خبر شهادت نفر پنجم ارتش در حمله اسرائیل به ایران، کانال تلگرامی ارتش این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که تعداد شهدای این نیرو 4 نفر باقی مانده و این تعداد افزایش نیافته است.

نامه وزیر دفاع اسرائیل به نتانیاهو
گالانت در پیام خود به نتانیاهو اعلام کرد که وضعیتی که در آن قدم می‌زنیم بدون قطب‌نما و بدون هدف مشخص است، بدون به‌روزرسانی اهداف جنگ، همین‌طور ادامه می‌دهیم و این ضربه‌ای برای مدیریت جنگ است.

نماینده مجلس: افزایش قیمت بنزین در بودجه 1404 لحاظ نشده است
صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت بنزین در سال آینده، گفت: در پیشنهادات و مفروضات اولیه لایحه بودجه سال آینده کشور پیشنهاد شده بود که قیمت بنزین در سال آینده افزایش یابد. سوخت باید متناسب با تورم افزایش یابد اما در لایحه بودجه. این موضوع یعنی افزایش قیمت سوخت و بنزین به صراحت در مجلس مطرح نشده و دولت نیز اعلام کرده است که قصد افزایش قیمت سوخت و بنزین در سال آینده را ندارد.

رهبر انقلاب: برخی فکر می کنند نباید به ابزارهایی که قدرت ها را حساس می کند تکیه کنیم
رهبر انقلاب فرمودند: هر بار که با سیاست های بد حاکمان کشورمان از ابزار قدرت فاصله گرفتیم، دشمن بر ما مسلط شد. در زمان قاجار، دوران پهلوی، این بلا بر سر این ملت آمد. آنها ملت را تقویت نکردند. بنابراین می بینید که در جنگ بین المللی اول و در جنگ بین المللی دوم که هیچکدام ربطی به ایران نداشتند هم اعلام بی طرفی کردند و کشور ما اشغال شد.

عراقچی: در حمله اسرائیل به ایران، آمریکا یک کریدور فضایی در اختیار تل آویو قرار داد
وزیر امور خارجه ایران گفت: در عملیات اسرائیل علیه ایران، دخالت آمریکایی‌ها برای ما کاملاً واضح است و حداقل این همان چیزی است که در اختیار نیروی هوایی این رژیم قرار دادند.

بیانات رهبر انقلاب درباره فضای مجازی
کسانی که می خواهند در مورد فضای مجازی که الان بارها مطرح و مطرح می شود، تصمیم بگیرند و تصمیم بگیرند، توجه داشته باشند که چطور ممکن است یک تحلیل غلط، یک خبر اشتباه، یک برداشت اشتباه از یک موضوع، مردم را دچار مشکل کند. در فضای مجازی برای ایجاد اضطراب، ایجاد شک، ایجاد ترس.

رهبر انقلاب: شرارت رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ و کوچک شمرد.
رهبر انقلاب فرمودند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ و کوچک کرد. باید به اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی پایان داد. باید قدرت، اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را درک کنند. مسئولان باید کیفیت درک قدرت و اراده ملت ایران در قبال رژیم صهیونیستی را بشناسند و بهترین ها را برای این ملت و کشور انجام دهند.

نامه عراقچی به دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت
در بخشی از نامه وزیر امور خارجه ایران آمده است: اگرچه بیشتر گلوله‌های شلیک شده توسط سامانه‌های پدافندی ایران رهگیری شد، اما اقدام تهاجمی رژیم صهیونیستی به اهداف خساراتی وارد کرد و علاوه بر آن، شهادت چهار تن از اعضای این رژیم حائز اهمیت است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.