افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

صالحی: نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشیم – تابناک

  • کد خبر : 218043

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «علی اکبر صالحی» درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانبهایی است که به دست ما رسیده و به صدها نفر داده ایم. هزاران شهید تا امروز، میراث گرانبهایی به دست ما رسید.» وی ادامه داد: میراثی که شامل اعتقادات ما در متن اسلام است. […]

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «علی اکبر صالحی» درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانبهایی است که به دست ما رسیده و به صدها نفر داده ایم. هزاران شهید تا امروز، میراث گرانبهایی به دست ما رسید.»

وی ادامه داد: میراثی که شامل اعتقادات ما در متن اسلام است. حکومت اسلامی هم ممکن است در این 45 سال کمبودهایی داشته باشد. اما نباید به اصل موضوع اعتراض داشت و این ایرادات ناشی از ناکارآمدی مدیرانی مثل ماست.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران افزود: مردم بدانند که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی بود، ما دیگر بنده هیچ قدرت جهانی نیستیم که این یک امتیاز بزرگ است.

به گفته صالحی، برای حفظ این میراث باید از این نظام و دولت حمایت کرد، چرا که دولت حاصل اراده ملی و ملت است و البته منکر مشکلات نیستیم؛ چراکه دولت نتیجه اراده ملی و ملت است. اما این مشکلات نباید ما را از هم جدا کند، ما باید متحد باشیم تا بتوانیم هم در داخل و هم به دنیا نشان دهیم که متحد هستیم.

وزیر امور خارجه سابق ادامه داد: اگر ضعف نشان دهیم و ضعیف دیده شویم، دیگرانی که نظر دیگری دارند از این فرصت استفاده کرده و فشار بیشتری به نظام و کشور وارد می کنند. اگر وارد انقلاب نشویم و فکر کنیم می خواهیم نارضایتی خود را اعلام کنیم، چه فایده ای دارد جز اینکه دیگرانی که نظر خوبی نسبت به ما ندارند، فشار را بر ما افزایش دهند؟ بنابراین باید متحد باشیم و دست به دست هم دهیم و بهترین را انتخاب کنیم.

صالحی به تعداد لیست ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به لیست های زیاد، افراد زیادی به روستاها آمده اند، اینطور نیست که بگوییم هیچکسی نیست که بخواهیم به او رای بدهیم. بلکه افراد عاقل و کارآمدی هستند که برای ما رأی دهندگان شناخته شده و شناخته شده هستند و می توانند برخی از مشکلات موجود را حل کنند.

وی تاکید کرد: اگر پای صندوق نرویم و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم، دشمنان ما را نابود خواهند کرد، باید مراقب باشیم و فکر نکنیم که با نرفتن به انتخابات پیامی می دهیم که قطعا این پیام نخواهد بود. مورد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.