افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

صادقی راه گلزنی را بست!

  • کد خبر : 410512
صادقی راه گلزنی را بست!

آفتاب نیوز: سایپا در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم لیگ یک و بدون دو بازیکن خوب خود علیرضا خوشکفا و امیرحسین یحیی زاده به دلیل مصدومیت به تساوی بدون گل مقابل بعث کرمانشاه دست یافت و با یک امتیاز به خانه بازگشت. سایپا با این نتیجه برای سومین بازی متوالی دروازه خود را […]

آفتاب نیوز:

سایپا در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم لیگ یک و بدون دو بازیکن خوب خود علیرضا خوشکفا و امیرحسین یحیی زاده به دلیل مصدومیت به تساوی بدون گل مقابل بعث کرمانشاه دست یافت و با یک امتیاز به خانه بازگشت.

سایپا با این نتیجه برای سومین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت و نشان داد خط دفاعی این تیم به یکی از قوی ترین های لیگ تبدیل شده و حالا سایپا به تیمی نفوذ ناپذیر تبدیل شده است.

نارنجی پوشان با پیروزی یک بر صفر مقابل نیروی زمینی و یک پیروزی دو بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان و تساوی مقابل بعث، هفت امتیاز از سه بازی اخیر خود را کسب کرده است. ادامه کلین شیت در سایپا نشان از دفاع تیمی خوب و هماهنگی بالای خط دفاعی و دروازه بان این تیم دارد.

با احتساب عملکرد اخیر سایپا می توان انتظار داشت که او خود را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کند. البته این انتظار از سوی سایپا همیشه وجود داشته اما دو سال است که در لیگ یک گیر کرده اند.

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا که برای دومین بار به این باشگاه می آید، امسال هدف دیگری جز صعود ندارد و از صحبت های او پس از بازی ها مشخص است که او امسال فقط روی هدف صعود متمرکز شده است و من قرار نیست از شعارهایی مانند شعارهای گذشته استفاده کنید: بازی جوانی یا زیبا، روی موقعیت خود شرط بندی کنید.

این جدیت برای حرکت رو به جلو پس از شروع نه چندان مطمئن نارنجی پوشان سرانجام به جایی رسیده است که آنها خود را تنها با سه امتیاز از بالای جدول فاصله دارند. البته لیگ برتر امسال خیلی نزدیک است و هفته به هفته بالای جدول تغییر می کند و تیمی که در آن موفق باشد ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.