افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

صادقی: بدشانس بودم و در استخر لیز خوردم/به توصیه پزشک روی ویلچر نشستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 264853
صادقی: بدشانس بودم و در استخر لیز خوردم/به توصیه پزشک روی ویلچر نشستم – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بدشانسی آوردم و در استخر لیز خوردم. سعید صادقی درباره اتفاقی که برایش افتاده است، گفت: متاسفانه در ایام تعطیل و زمانی که در استخر بودم دمپایی روی سرم بود و باعث افتادنم شد و این اتفاق برایم افتاد. فقط امیدوارم شرایط طوری باشه که زودتر برگردم. صادقی در […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بدشانسی آوردم و در استخر لیز خوردم.

سعید صادقی درباره اتفاقی که برایش افتاده است، گفت: متاسفانه در ایام تعطیل و زمانی که در استخر بودم دمپایی روی سرم بود و باعث افتادنم شد و این اتفاق برایم افتاد. فقط امیدوارم شرایط طوری باشه که زودتر برگردم.

صادقی در خصوص شایعه مصدومیتش گفت: به شایعات توجه نمی کنم. بعد از تمرینات ویژه و دویدن می خواستم به استخر بروم که در نهایت این اتفاق برایم افتاد. البته پزشکان گفتند که مشکل جدی نیست و می توانم خیلی زود برگردم. متاسفم که در این روزهای حساس کنار تیم نبودم، اما مطمئنا تمام تلاشم را می کنم تا خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم. اینکه روی ویلچر نشسته بودم به توصیه دکتر بود که به پایم فشار نیاورد.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتم باید ام آر آی انجام دهم و خیلی زود این مراحل را انجام خواهم داد. نشستن روی ویلچر به توصیه دکتر بود که به پایم فشار نیاید و در کل همه چیز بهتر از دقایق ابتدایی این مصدومیت است. نگران نباشید، من خیلی زود برمی گردم و با تیم برای رسیدن به هدف بزرگ خود در این فصل همکاری خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)