افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

صادرات 130 هزار تن تخم مرغ در سال 1402 | افزایش 70 هزار تنی تولید در دستور کار است

  • کد خبر : 232425
صادرات 130 هزار تن تخم مرغ در سال 1402 |  افزایش 70 هزار تنی تولید در دستور کار است

بازار؛ گروه کشاورزی: بازار مرغ، گوشت و تخم مرغ یکی از بازارهایی است که تولیدکنندگان آن همواره با کمبود و گرانی از یک سو و اجباری از سوی دیگر مواجه هستند. این در حالی است که مصرف کنندگان هرگز از افزایش قیمت این محصولات و کالاها راضی نیستند و به این ترتیب هم تولیدکننده و […]

بازار؛ گروه کشاورزی: بازار مرغ، گوشت و تخم مرغ یکی از بازارهایی است که تولیدکنندگان آن همواره با کمبود و گرانی از یک سو و اجباری از سوی دیگر مواجه هستند. این در حالی است که مصرف کنندگان هرگز از افزایش قیمت این محصولات و کالاها راضی نیستند و به این ترتیب هم تولیدکننده و هم مصرف کننده ناراضی می مانند. اما تولیدکنندگان و پرورش دهندگان این بخش که وظیفه تامین پروتئین سفرهای خانوادگی را بر عهده دارند، چالش ها و موانع تولید را نیز می شناسند که نقش مستقیمی در روند تولید این بخش ها دارد.

مدیریت تامین و صادرات کنجاله سویا؛ چالش های اصلی 1402

محمد مرادی مدیرعامل اتحادیه مرغ مهن در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص چالش های اساسی در سال 1402 می گوید: عرضه ورودی آرد سویاقیمت ها و مدیریت صادرات عمده ترین چالشی است که تولیدکنندگان این بخش در سال جاری با آن مواجه هستند.

مرادی افزود: البته شرایط عرضه نهاده ها به ویژه کنجاله سویا که مشکل اصلی ما بود، اکنون بهتر شده است. هر چند که در خرداد و تیر شرایط اصلا خوب نبود و تا سه ماه پیش ادامه داشت. اما شرایط عرضه بهتر شده و دغدغه های ما کم کم کم شده است، هرچند هنوز از نظر تامین به مرحله 100 درصد مطمئن نرسیده ایم، اما خوشبختانه با همکاری وزارت کشور وضعیت رو به بهبود است.

مدیرعامل اتحادیه طیور میهن: امسال مدیریت کشورهای منطقه برای ما موضوع مهمی بود به ویژه اینکه رقبایی مانند ترکیه، پاکستان و هند در بازارهای منطقه داشتیم و داریم و باید با این کشورها رقابت می کردیم. .

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران شهرستان میهن درباره راهکارهای استفاده شده در سال 1402 برای مدیریت صادرات نیز گفت: امسال مدیریت کشورهای منطقه برای ما موضوع مهمی بود به ویژه اینکه در بازارهای منطقه رقبایی مانند ترکیه وجود دارد. ، پاکستان و هند. ما داریم و باید با این کشورها رقابت کنیم. به عبارت ساده تر، یکی از چالش های امسال ما تنظیم بازار و حفظ تداوم صادرات بود.

صادرات 130 هزار تن تخم مرغ به کشورهای منطقه در سال جاری

وی ادامه داد: اگرچه پیشبرد هر دو موضوع با هم کار سختی بود اما از یک سو تولیدکنندگان تلاش کردند و از سوی دیگر رویکردهای مسئولان نسبت به گذشته تغییر کرده و توانسته ایم غلبه بر این چالش

مدیرکل اتحادیه مرغداران مرکزی میهن: در سال 1402 حدود 130 هزار تن تخم مرغ صادر کردیم و در سال 1403 در نظر داریم میزان صادرات را به 160 هزار تن برسانیم.

مرادی در پاسخ به این سوال که چشم انداز این بخش در سال 1403 را چگونه ارزیابی می کند و برای سال آینده چه برنامه ای در نظر گرفته است، گفت: در سال 1402 حدود 130 هزار تن تخم مرغ تولید کردیم. صادرات این کار را انجام دادیم و تنها سالی بود که با کمی فراز و نشیب تداوم را از دست ندادیم و خوشبختانه توانستیم رقبا را مدیریت کنیم. به این ترتیب برنامه ما این است که با رشدی که داریم، هم تولید را تا سال 1403 افزایش دهیم و هم صادرات را به حدود 160 هزار تن برسانیم.

مدیرعامل اتحادیه طیور میهن در پاسخ به این سوال که برای سال آینده در حوزه تولید چقدر درصد رشد برنامه ریزی کرده اند، گفت: در سال جدید قصد داریم تولید را حدود 70 هزار تن نسبت به سال جاری افزایش دهیم. سال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.