افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

صادرات و توسعه اقتصادی کشورها یکی از مهمترین شاخص های توسعه است.

  • کد خبر : 403503
صادرات و توسعه اقتصادی کشورها یکی از مهمترین شاخص های توسعه است.

به گزارش بازار، محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک ایران با صدور پیامی نهم مهرماه را به فعالان تجارت خارجی به ویژه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تبریک گفت. بر اساس این گزارش، متن پیام محمد رضوانی فر به شرح زیر است: وی ادامه داد: امروزه صادرات و تجارت بین‌المللی همواره یکی از […]

به گزارش بازار، محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک ایران با صدور پیامی نهم مهرماه را به فعالان تجارت خارجی به ویژه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام محمد رضوانی فر به شرح زیر است:

وی ادامه داد: امروزه صادرات و تجارت بین‌المللی همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات و یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه اشتغال، تولید و رشد و توسعه اقتصادی کشورها است.

نهم مهرماه در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی صادرات فرصتی ارزشمند برای قدردانی از زحمات صادرکنندگان و تاکید بر نقش صادرات در اقتصاد، طرح مشکلات و موانع موجود و بررسی و ارزیابی چالش های موجود در حوزه صادرات است.

امسال روز ملی صادرات با موضوع «صادرات غیرنفتی؛ راه حل شکوفایی و توسعه»، روز پاسداشت تلاش مستمر فعالان اقتصادی است که موجبات رونق تولید، اشتغال پایدار و در نهایت اقتدار را فراهم می کنند. کشور

گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری مقررات تجارت خارجی، با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد تسهیلات کافی برای فعالان اقتصادی، اقدامات متعددی را در جهت بهبود فضای کسب و کار کشور از جمله در حوزه غیرنظامی انجام داده است. فرآورده های نفتی صادرات

گمرک ایران همچنین با استقرار سامانه هوشمند گمرکی جدید، اقداماتی را برای ساده‌سازی رویه‌ها، فرآیندها و رویه‌های گمرکی انجام داده است که این فرصت را فراهم کرده است تا سرعت ترخیص کالا به میزان قابل توجهی افزایش یابد و هزینه‌ها کاهش یابد.

به مناسبت روز ملی صادرات، به تلاش های تجارت خارجی کشور به ویژه به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تبریک می گویم. وی همچنین از تلاش های همکاران متعهد و پرتلاش در گمرکات سراسر کشور به ویژه گمرکات مرزی به عنوان مرزبانان اقتصادی که نقش پیشرو در تحقق سیاست ها و برنامه های دولت در توسعه نفتکش های خارج از اتحادیه اروپا ایفا می کنند، قدردانی کرد. صادرات و تسهیل تجارت و آرزوی سلامتی و موفقیت برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.