افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

صادرات روزانه 32 هزار بشکه میعانات گازی از پایانه پارس جنوبی

  • کد خبر : 161042
صادرات روزانه 32 هزار بشکه میعانات گازی از پایانه پارس جنوبی

به گزارش بازار، عباس غریبی روز یکشنبه در بازدید از پایانه گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پیش از این روزانه 30 هزار بشکه بارگیری و صادرات و اصولی برای استفاده بهینه و تلاش مستمر کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی انجام شد. وی افزود: پیش از این بارگیری با استفاده از پمپ های دستی انجام […]

به گزارش بازار، عباس غریبی روز یکشنبه در بازدید از پایانه گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پیش از این روزانه 30 هزار بشکه بارگیری و صادرات و اصولی برای استفاده بهینه و تلاش مستمر کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی انجام شد.

وی افزود: پیش از این بارگیری با استفاده از پمپ های دستی انجام می شد اما در برنامه ریزی انجام شده این پمپ ها به پمپ های هوشمند و الکترونیکی تبدیل شده اند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: متخصصان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برای کارکرد هوشمند و اتوماتیک این پمپ ها، طراحی و ساخت کارت کنترل الکتروپمپ را در دستور کار قرار دادند.

غریبی با اعلام مزایای این کارت ها از جمله صرفه جویی، ایمنی و کاهش فرسودگی الکتروپمپ ها، تصریح کرد: با استفاده از این کارت ها و هوشمندسازی پمپ ها، میعانات گازی از مخازن به بازوهای بارگیری که سوخت در آن ذخیره می شود، منتقل می شود. کامیون های تانکر با امنیت بیشتر قرار دارند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با وجود وجود کارت های خارجی برای ساخت الکتروپمپ های هوشمند، استفاده از توان و توان مهندسین و کارشناسان داخلی مورد تاکید و اجرا قرار گرفت.

“شرکت پایانه های نفتی ایران” یک شرکت نفت و گاز ایرانی است که در زمینه ذخیره، بارگیری، انتقال، صادرات و واردات نفت خام، گاز طبیعی، میعانات گازی و فرآورده های نفتی و همچنین ارائه خدمات، پشتیبانی و خدمات فراساحلی فعالیت می کند. . حمل و نقل دریایی.

شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ۱۳۷۸ توسط شرکت ملی نفت ایران از دارایی های اداره ذخیره، بارگیری و صادرات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جزیره خارگ تأسیس شد.

این شرکت در حال حاضر 6 پایانه صادراتی دارد و وظیفه صادرات میعانات گازی میدان پارس جنوبی را نیز بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.