افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

صادرات دستگاه پخت نان به 47 کشور جهان با قابلیت کاهش مصرف انرژی.

  • کد خبر : 354671
صادرات دستگاه پخت نان به 47 کشور جهان با قابلیت کاهش مصرف انرژی.

به گزارش بازار، محمدرضا اسحق آبادی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان محصولات این مجموعه را دستگاه پخت نان، شیرینی و مواد غذایی دانست و گفت: از سال 1370 تا به امروز در این زمینه طراحی و تولید می کنیم. ما توانسته ایم محصولات خود را تولید کنیم. صادرات به 47 کشور از جمله کانادا، آمریکا، […]

به گزارش بازار، محمدرضا اسحق آبادی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان محصولات این مجموعه را دستگاه پخت نان، شیرینی و مواد غذایی دانست و گفت: از سال 1370 تا به امروز در این زمینه طراحی و تولید می کنیم. ما توانسته ایم محصولات خود را تولید کنیم. صادرات به 47 کشور از جمله کانادا، آمریکا، استرالیا، ژاپن، سنگاپور، اتحادیه اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس.

دستگاه پخت نان قابل حمل موفق به اخذ گواهینامه علمی شد و ادامه داد: این سیستم به صورت لایه ای و تونلی نان تولید می کند. با تولید این دستگاه توانستیم مصرف برق را تا 75 درصد کاهش دهیم. این میزان کاهش انرژی توسط شرکت مورد بررسی و تایید پارک علم و فناوری قرار گرفته است.

اسحق آبادی کاهش مصرف سوخت را یکی از مزیت های این دستگاه ها برشمرد و یادآور شد: ما سازنده دستگاه پخت نان هستیم که مصرف کمتری دارد، همچنین می خواهیم با تکیه بر دانش انجام شده و تحقیقات انجام شده کیفیت محصول را ارتقا دهیم. تیم توسعه مجموعه و با حمایت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری موفق به تولید و مکان یابی خمیر ترش شده ایم. این دستاورد تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت نان دارد.

به گزارش معاونت علمی رئیس جمهور، وی با بیان اینکه در حال حاضر واحد تحقیق و توسعه پروژه های متعددی برای اجرای نان های سنتی دارد، گفت: همه عشایر کشور از محصول ما استفاده می کنند. با برداشتن شعله از بستر پخت، بستری کاملاً بهداشتی و ایمن برای نان های حجیم، نیمه حجیم و مسطح ایجاد کرده ایم و توانستیم ضایعات پخت را به صفر برسانیم، زیرا با برداشتن شعله، دما به تدریج کاهش می یابد. به بستر پخت و نان منتقل می شود. این محصول دارای بافت مناسب و خواص تغذیه ای بالایی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.