افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

شیک ترین و مدرن ترین طراحی آشپزخانه / بنابراین، به نظر می رسد که شما یک لباس آشپزخانه درست کرده اید

  • کد خبر : 276603
شیک ترین و مدرن ترین طراحی آشپزخانه / بنابراین، به نظر می رسد که شما یک لباس آشپزخانه درست کرده اید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این غیر قابل انکار است که خانه ای زیبا و مدرن می خواهید اما برای به دست آوردن آن تلاشی نمی کنید. رسیدن به چیزی ارزشمند و به روز نیازمند تلاش و تحقیق ویژه است. مثلا در رابطه با دکوراسیون منزل باید بدانید که بعد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این غیر قابل انکار است که خانه ای زیبا و مدرن می خواهید اما برای به دست آوردن آن تلاشی نمی کنید. رسیدن به چیزی ارزشمند و به روز نیازمند تلاش و تحقیق ویژه است. مثلا در رابطه با دکوراسیون منزل باید بدانید که بعد از سالن و پذیرایی، آشپزخانه است که اهمیت زیادی پیدا می کند و باید واقعا به فکر زیباسازی آن باشید. او از روندها غافل نشد و سبک فعلی را انتخاب کرد. اگر پذیرایی مجلل با مدرن ترین، شیک ترین و گران ترین مبلمان دارید اما از طرفی از آشپزخانه ای که قلب خانه محسوب می شود غافل شوید و آن را به سبک دیروز یعنی با دیوار و در بگذارید. ، یا با کابینت های قدیمی و شکسته بدون شک طراحی خانه شما فکر شده و اصلا منطقی نیست.

آشپزخانه خانه مانند الماسی در انگشتر است که باید بدرخشد زیرا بعد از هال و پذیرایی همه نگاه ها به آشپزخانه و طراحی داخلی آن است. زیبایی فضای آشپزخانه تا حد زیادی به کابینت های آن و سپس موارد مورد استفاده مانند عناصر تزئینی، لوازم خانگی، فرش، شیرآلات، گاز و … بستگی دارد. کابینت ها نقش بسیار مهمی در آشپزخانه دارند، زیرا از صفر تا صد کاربردی هستند و شبیه لباس های زیبایی در آشپزخانه به نظر می رسند. امروزه طراحی های مدرن بسیار مد شده اند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم با شیک ترین و مدرن ترین طرح ها برای آشپزخانه آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

جزیره مرکزی یک ایده عالی برای طراحی آشپزخانه مدرن است.

در اینجا می خواهیم تعدادی از جذاب ترین مدل های طراحی آشپزخانه به سبک مدرن را به شما معرفی کنیم. همه خانم ها می دانند که سبک جزیره ای چقدر در سال های اخیر تبدیل به یک ترند شده است و می تواند زیبایی و کلاس را به فضای آشپزخانه بیافزاید. در واقع طرح جزیره مرکزی علاوه بر افزایش جذابیت و کارایی فضا به عنوان میز صبحانه، ناهار و شام نیز قابل استفاده است. می توانید از مواد مدرن و خلاقانه ای مانند استیل ضد زنگ و سنگ مصنوعی برای سطح کار استفاده کنید، زمینه های زیبایی که از مدل های مدرن پشتیبانی می کنند و به فضای آشپزخانه جلوه ای زیبا و مدرن می بخشند.

طراحی آشپزخانه مدرن.

طراحی با رنگ های روشن و روان برای طراحی آشپزخانه مدرن.

از طرفی می توانید از رنگ های روان استفاده کنید و آشپزخانه ای مدرن بسازید. اصولاً به هر چیزی که رنگ و چهره و متریال جدیدی داشته باشد مدرن می گویند. استفاده از رنگ هایی مانند سبز زیتونی، زرد لیلی یا آبی اقیانوسی می تواند جلوه ای جذاب به آشپزخانه بدهد و انرژی مثبت و منحصر به فردی را به فضا منتقل کند. ترکیب این رنگ ها با عناصر ساده و مدرن مانند کابینت های لمینت یا چوب های خوش رنگ محیطی منحصر به فرد و آرامش بخش را ایجاد می کند. برای زیباسازی هر طراحی داخلی از رنگ ها غافل نشوید.

طراحی آشپزخانه مدرن.

از مواد طبیعی استفاده کنید

چوب ابدی چوب یک ماده اثبات شده و زیبا در تولید لوازم خانگی است که ثابت کرده است می تواند زیبایی خود را در هر اندازه و شکلی حفظ کند. استفاده از مواد طبیعی مانند چوب طبیعی برای کابینت و سطوح کار از جذابیت خاصی برخوردار است و از طرفی سنگ مرمر یا گرانیت برای رویه و همچنین شیشه برای پنل های داخلی کابینت ها می تواند طراحی آشپزخانه را رقم بزند. برای حمل بسیار جذاب و مدرن است

طراحی آشپزخانه مدرن.

نور مناسب می تواند فضا را از اینجا به آنجا تغییر دهد

نورپردازی مناسب نیز یکی دیگر از عناصر موثر در طراحی داخلی محسوب می شود که استفاده از نورپردازی مناسب از طریق دیوارهای شیشه ای، چراغ های سقفی ال ای دی و نورپردازی ویژه جزیره، نقاط کار و انباری است. و فضای دلنشین

طراحی آشپزخانه مدرن.

طراحی بدون دکوراسیون اضافی و با شخصیت کلاسیک و مدرن.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کلاسیک طراحی های ساده است. برای مثال از دکور مینیمال بدون طرح های اضافی مانند کابینت های ساده و ساده و یا بدون دستگیره و سطوح کار بدون نقش و نگار استفاده کنید و به فضای آشپزخانه خود شخصیتی ساده و کلاسیک بدهید.

طراحی آشپزخانه مدرن.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.