افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شیک ترین و خاص ترین میز ناهار خوری مدرن / یکی از مدل های آن اینگونه است که از صد جهت می تواند زیبا باشد

  • کد خبر : 327224
شیک ترین و خاص ترین میز ناهار خوری مدرن / یکی از مدل های آن اینگونه است که از صد جهت می تواند زیبا باشد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در هر خانه ای یک میز ناهارخوری هست. کوچک یا بزرگ بودن آن فرقی نمی کند، واقعاً به نیاز آن خانواده و تعداد نفرات و البته متراژ فضا و بودجه موجود بستگی دارد. انواع مختلفی از میزهای غذاخوری وجود دارند که در طراحی های جدید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در هر خانه ای یک میز ناهارخوری هست. کوچک یا بزرگ بودن آن فرقی نمی کند، واقعاً به نیاز آن خانواده و تعداد نفرات و البته متراژ فضا و بودجه موجود بستگی دارد. انواع مختلفی از میزهای غذاخوری وجود دارند که در طراحی های جدید خود طرح های زیباتری پیدا کرده اند و اکنون لوکس تر از قبل شده اند. میز ناهارخوری یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین اجزای هر دکوراسیونی است که نه تنها محلی برای غذا خوردن است، بلکه محلی برای جمع های خانوادگی و حتی گپ زدن با دوستان و انجام کارهایی مانند مطالعه روزانه و … است. میز ناهارخوری عنصری است که می تواند در جذابیت و کارایی فضای نشیمن تاثیر بسزایی داشته باشد. اما اینکه چه مدلی باید باشد و در کجای خانه قرار گیرد، سوال مهمی است که درباره آن زیاد صحبت کرده ایم که «بهترین مکان برای میز غذاخوری» کجاست. اما این بار می خواهیم به سراغ مدل های میز ناهارخوری برویم که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

وقتی میز ناهارخوری از چوب زیبا ساخته شده باشد.

چوب همیشه در دکوراسیون منزل بوده و هست. این موضوع به گونه ای است که این متریال طبیعی هیچ گاه از مد نمی افتد و به خصوص در لوازمی مانند میز ناهارخوری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. میزهای چوبی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین انواع میز ناهارخوری است که به دلیل تنوع رنگ و مدل و همچنین سازگاری آسان با انواع سبک های دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چوب هایی مانند بلوط، راش، گردو و توسکا به دلیل زیبایی ارگانیک و ماندگاری بالا می توانند انتخاب های بسیار خوبی برای مبلمان چوبی به خصوص میز ناهارخوری باشند. میزهای چوبی با رنگ ها و تودوزی های مختلف طراحی و تولید می شوند که می توانید آن ها را با بقیه مبلمان و دکوراسیون خود ترکیب کنید.

شیک ترین و خاص ترین میز ناهارخوری

یک میز شفاف و براق با شیشه داشته باشید.

میزهای شیشه ای وجود دارند که به دلیل ظاهری شفاف و مدرن می توانند فضایی که در آن قرار می گیرند، مدرن تر و زیباتر جلوه دهند. این میزها بار دیگر به دلیل شیشه بودن دارای ویژگی هستند و این بار ویژگی آنها این است که می توانند فضا را بزرگتر و شفاف تر نشان دهند. میزهای شیشه ای معمولا پایه های فلزی یا چوبی دارند که استحکام و مقاومت خوبی به آنها می دهد. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب میز ناهار خوری شیشه ای که باد به آن توجه کرد توجه به کیفیت و ضخامت شیشه برای اطمینان از ایمنی و دوام آن است.

شیک ترین و خاص ترین میز ناهارخوری

میز ناهارخوری شما باید فلزی باشد.

میزها نیز از نوع فلزی تولید می شوند. میزهای فلزی به دلیل دوام بالا و مقاومت در برابر خط و خش می توانند گزینه های بسیار جذابی برای استفاده روزانه باشند. این میزها عمدتاً با طرح های صنعتی و مدرن همراه هستند و می توانند به عنوان نقطه کانونی در فضا و دکوراسیون داخلی به شمار آیند. میزهای فلزی اغلب با صندلی‌های هم‌نوع، یعنی فلزی یا چوبی ترکیب می‌شوند که جلوه‌ای منحصر به فرد و زیبا خواهند داشت.

شیک ترین و خاص ترین میز ناهارخوری

میز ناهارخوری مدولار می تواند هر مدلی که می خواهید باشد.

میزهای ناهارخوری مدولار پیشنهادی بسیار منعطف برای افرادی است که نیاز به تغییرات مداوم در چیدمان و استفاده از فضا دارند. این سبک میزها معمولا از تکه های مجزا ساخته می شوند که می توانید شکل های مختلفی به آن ها بدهید و ترکیب و جابجا کنید. این ویژگی را می توان به استفاده از این میزهای ناهارخوری اضافه کرد تا شما بانوی خانه بتوانید فضا را به دلخواه تزیین کنید و بنا به نیاز و سلیقه خود نقاشی بکشید.

شیک ترین و خاص ترین میز ناهارخوری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.