افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

شیک ترین لوسترهای مدرن برای پذیرایی / بانوی شیک و مجلل، این لوستر شایسته دوست داشتن است

  • کد خبر : 336779
شیک ترین لوسترهای مدرن برای پذیرایی / بانوی شیک و مجلل، این لوستر شایسته دوست داشتن است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شیک ترین لوسترهای مدرن برای پذیرایی. شایانانیوز- لوسترها بخش بسیار مهمی در زیباسازی خانه هستند. البته اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید به این نکته اشاره کنیم که به طور کلی لوسترها می توانند زیبایی یک فضا را تغییر دهند. حالا آن فضا می خواهد خانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شیک ترین لوسترهای مدرن برای پذیرایی.

شایانانیوز- لوسترها بخش بسیار مهمی در زیباسازی خانه هستند. البته اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید به این نکته اشاره کنیم که به طور کلی لوسترها می توانند زیبایی یک فضا را تغییر دهند. حالا آن فضا می خواهد خانه و اتاق نشیمن یا سرسرای و شاید دفتر کار باشد. لوسترها انواع مختلفی دارند که بر اساس سلیقه و میل و البته بودجه موجود انتخاب می شوند. زیباسازی سقف سال هاست که از حالت پتینه کاری و قاب های پر گل خارج شده است و اکنون برای داشتن یک لوستر جذاب و مناسب تنها به یک سقف ساده مینیمال نیاز است، آن وقت است که جذابیت فوق العاده ای پیدا می کند. مانند سایر لوازم خانگی، لوسترها نیز تنوع زیادی دارند و ابعاد آنها به اندازه فضای شما و ارتفاع سقف بستگی دارد. در این مقاله می خواهیم به سراغ لوسترهای مدرن برویم، پس اگر به دنبال لوستری زیبا و مدرن هستید، حتما ایده های مقاله ما را دنبال کنید.

لوستر سقفی مدرن

وقتی صحبت از چراغ سقفی مدرن می شود، بیشتر مردم به دنبال نمونه هایی هستند که هم شیک و هم مدرن باشند. روزهایی که خانواده ها به دنبال لوسترهای بزرگ و قدیمی با کریستال های آویزان بودند، گذشته است. همه دوست دارند یک لوستر مدرن داشته باشند که اتاق پذیرایی را جذاب کند و با دکوراسیون مدرن آنها همخوانی داشته باشد. به همین دلیل این سبک از لوسترها بسیار محبوب شده است و به دلیل اینکه طراحی بسیار خلاقانه و ابعاد جمع و جور دارند مورد پسند بسیاری قرار گرفته است. به عنوان یک چراغ سقفی با اندازه متوسط ​​با ظاهری مینیمالیستی، می تواند بدون اشغال فضای زیاد، آن حس لوکس را به شما بدهد.

55

لوسترهای تازه وارد که مصرف برق کمی دارند

در واقع اگر بخواهیم لوسترهای جدید مخصوص پذیرایی را انتخاب کنیم، باید بگوییم که تنوع زیادی در این زمینه وجود دارد. از طرح های صنعتی گرفته تا مدل های بسیار مدرن و هنرمندانه. لوسترهای جدید الورود معمولا از موادی مانند فلز، چوب و حتی شیشه های رنگی ساخته می شوند. یکی از ترندهای این روزها استفاده از لوستر با لامپ های ال ای دی است زیرا این سبک نه تنها نور بسیار خوبی را می دهد، بلکه باعث کاهش مصرف نیز می شود. این سبک از لوسترها به راحتی نصب می شوند، بنابراین نیازی نیست ساعت ها وقت صرف نصب آنها کنید.

8748

لوسترهایی که می توانند نور را تنظیم کنند.

زمان لامپ های سقفی کوچک است که برای فضاهایی با سقف کوتاه طراحی شده اند. البته در اتاق های کوچک هم استفاده می شود تا زیاد شلوغ به نظر نرسند. یک چراغ سقفی کوچک برای یک پذیرایی کوچک با دکوراسیون مدرن می تواند بسیار جذاب باشد. این مدل ها معمولاً دارای نور متمرکزی هستند که باعث می شود فضا بسیار خوب و بدون جلب توجه باشد. حتی برخی از این لوسترها به گونه ای هستند که هر زمان که بخواهید می توانید جهت نورپردازی آنها را تغییر دهید و حال و هوای جدیدی به خانه ببخشید.

545

کیفیت، قیمت و جنس لوستر مدرن.

لوسترها همیشه وسایل گران قیمت بوده و هستند. البته قیمت های متغیری دارند و بسته به جنس و برند سازنده و حتی نوع طراحی گران هستند. به عنوان مثال، لوسترهای ساخته شده از فلزات مرغوب و کریستال های دست ساز بدون شک گران تر هستند. اما اگر به دنبال لوستری هستید که ظاهری زیبا و مدرن، قیمت مناسب و کیفیت خوب داشته باشد، بهتر است به دنبال برندهای معتبر باشید. البته همیشه باید به یاد داشته باشید که گران بودن محصول لزوماً به معنای کیفیت بهتر آن نیست. بسته به بودجه و خواسته خود می توانید لوستر مورد علاقه خود را تهیه و نصب کنید و جذابیت خاصی به زیبایی فضای خود ببخشید.

5453



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.