افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

شیک ترین فرش های مدرن / به خاطر خدا وقتی زیباترین دکوراسیون را در خانه دارید فرش کلاسیک نخرید.

  • کد خبر : 291194
شیک ترین فرش های مدرن / به خاطر خدا وقتی زیباترین دکوراسیون را در خانه دارید فرش کلاسیک نخرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه داشتن دکوراسیون خوب نسبت به گذشته بسیار راحت تر شده است، زیرا دسترسی به اینترنت نسبت به گذشته بسیار راحت تر است و می توانید در هر زمینه ای که در مورد دکوراسیون شک دارید، مثلاً با یک جستجوی ساده اطلاعاتی به دست آورید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه داشتن دکوراسیون خوب نسبت به گذشته بسیار راحت تر شده است، زیرا دسترسی به اینترنت نسبت به گذشته بسیار راحت تر است و می توانید در هر زمینه ای که در مورد دکوراسیون شک دارید، مثلاً با یک جستجوی ساده اطلاعاتی به دست آورید. ، در مورد فرش باید بدانید که چگونه فرش را با دکوراسیون ترکیب کنید تا بتوانید این عنصر را به زیبایی در دکوراسیون قرار دهید زیرا شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی می توانید اندازه خانه را با این وسیله نشان دهید. و برای این کار باید نحوه قرار دادن آن را بدانید. یاد بگیرید چگونه از فرش استفاده کنید تا خانه خود را بزرگتر نشان دهید و اگر خون شما تقلبی باشد به کارتان می آید و فضا را بزرگتر نشان می دهد.

بنابراین از این رکن مهم به هیچ وجه غافل نشوید و نهایت دقت و وسواس خود را در انتخاب آن به کار گیرید، زیرا هر چقدر هم که از جایگاه رفیع آن در میان عناصر خانه بگوییم، به اندازه کافی نگفته ایم، زیرا هر وقت بخواهید عناصر بزرگ خانه مانند مبلمان یا پرده، کابینت و کاشی های اتاق نشیمن و آشپزخانه را با هم ترکیب می کنند، آنها را صد در صد با فرش ترکیب می کنید، زیرا عنصر بزرگی در فضا نیز محسوب می شود که مقدار زیادی را اشغال می کند. از فضا فضای زیاد و بنابراین در بهار زیاد. البته برای چیدمان فرش خود به بهترین شکل ممکن باید از مدل های جدید آن ها مطلع باشید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید، به همین دلیل می خواهیم در این مقاله تعدادی از شیک ترین فرش های مدرن را به شما معرفی کنیم. و برخی اطلاعات در مورد این. ما به شما مقاله می دهیم، پس با ما همراه باشید.

ابعاد فرش مناسب

وقتی می خواهید لباس بخرید حتما به سایز آن توجه می کنید زیرا اگر لباسی اندازه قد و کمر شما نباشد، یعنی بزرگتر یا کوچکتر باشد، قطعا ظاهر شما را خراب می کند و شما را جلوه می دهد. . زشت حالا با فرش باید خیلی مراقب باشید که بزرگتر یا کوچکتر از فضای شما نباشد. یک قانون برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن، اگر خانه شما کوچک است، باید این کار را انجام دهید. فرش را در فاصله حدود بیست سانتی‌متری از دیوار قرار دهید و اگر خانه بزرگ است این فاصله را به ۴۰ سانتی‌متر برسانید و مطمئن شوید که پایه‌های جلویی مبلمان‌تان روی فرش باشد تا وقتی روی مبل می‌نشینید. پاهایت روی فرش است

در مورد ابعاد فرش آشپزخانه، باید مطمئن شوید که فرش از کابینت ها دور باشد و اگر میز ناهارخوری در آشپزخانه است، دقت کنید که وقتی صندلی ها را عقب می کشید تا روی آن بنشینید، چهار پایه آن ها باشد. برای گرفتن وقت باید روی تشک باشد.

شیک ترین فرش های مدرن.

شیک ترین فرش های مدرن.

رنگ فرش مناسب برای دکوراسیون.

نکته دیگری که هنگام خرید هر چیزی باید به آن توجه کنید، رنگ دستگاه است، چه کفشی باشد و چه خودرویی، تفاوتی ندارد و باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر از همه شما را جذب می کند. وقتی صحبت از دکوراسیون به میان می آید، باید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد و با بقیه عناصر آن هماهنگ باشد، زیرا در این صورت اولین کاری که باید انجام دهید این است که سبک دکوراسیون خود را تعیین کنید، مثلا اگر دکوراسیون شما کلاسیک است ، می توانید رنگ را انتخاب کنید. فضای بیشتری وجود دارد و می توانید از پالت رنگ بیشتری استفاده کنید، در حالی که این مشکل در دکوراسیون مدرن کاملاً برعکس است و انتخاب رنگ محدودتری دارید و چند رنگی که انتخاب می کنید باید مطابقت داشته باشند.

اما در این بین این مشکل وجود دارد که هر ساله یک سری رنگ برای فرش مد می شود که در هر دو دکوراسیون قابل استفاده است و امسال رنگ مد روز خاکستری است که می تواند در هر دکوراسیونی استفاده شود و به درخشندگی کامل کمک کند. تنوع بالا

شیک ترین فرش های مدرن.

شیک ترین فرش های مدرن.

فرش های پرز بلند بهتر هستند یا کوتاه؟

موضوع دیگری که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید اندازه پرزهای فرش است که می تواند کوتاه یا بلند باشد و بسته به مکانی که می خواهید از فرش استفاده کنید باید یکی از آنها را انتخاب کنید مثلا در The فضا در آشپزخانه که احتمال کثیفی و آلودگی زیاد است، استفاده از فرش پرزهای عمیق به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا ممکن است فرش در لایه های این پرزها گیر کرده و نظافت آن سخت شود. و در قسمت پذیرایی در صورت تحرک زیاد ممکن است این پرزها له شوند و زیبایی و ظاهر خود را از دست بدهند اما در اتاق خواب چون رفت و آمد کمتری دارد و امکان کثیفی وجود ندارد از فرش پرز بلند استفاده کنید. می تواند بهتر باشد و آن را زیباتر نشان دهد.

شیک ترین فرش های مدرن.

شیک ترین فرش های مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.