افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شیک ترین رنگ ها و طرح های لاک ناخن / آن را اینگونه طراحی کنید، با آرایش شما همخوانی داشته باشد.

  • کد خبر : 163500
شیک ترین رنگ ها و طرح های لاک ناخن / آن را اینگونه طراحی کنید، با آرایش شما همخوانی داشته باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل برای همه افراد مهم است، اما چیزی که مشخص نیست این است که برای برخی افراد این موضوع اهمیت بیشتری دارد. احتمالاً این عبارت را متوجه شده اید، اما اگر بخواهیم واضح تر بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که مثلاً خانمی است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل برای همه افراد مهم است، اما چیزی که مشخص نیست این است که برای برخی افراد این موضوع اهمیت بیشتری دارد. احتمالاً این عبارت را متوجه شده اید، اما اگر بخواهیم واضح تر بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که مثلاً خانمی است که هر روز صبح برای رفتن به محل کار یا دانشگاه از خواب بیدار می شود و آرایش می کند. از طرفی همیشه لباس تمیز و مرتب بپوشید. خانم دیگری را می‌بینیم که ظاهری که می‌خواست دارد و قطعاً آن چیزی را که دوست دارد می‌پوشد، اما حوصله مراقبت از صورت و لباس‌هایش را ندارد، بنابراین بدون اتو و با چهره‌ای خواب‌آلود سر کار می‌رود. البته استفاده از هفت برس آرایشی بانوی اول در روز درست و منطقی نیست، بلکه منظور زیباتر شدن صورت و مراقبت از خود است که قطعا با کمی آرایش او را زیباتر می کند.

اما مراقبت از سبک نیاز به ترکیب های متفاوتی دارد. یک لباس کامل شامل لباس اصلی و اقلام فرعی مانند اکسسوری، لاک ناخن و یک سری کارهای زیبایی دیگر است که بسیار سلیقه ای هستند. اما بعضی کارها مثل کاشت مژه و کاشت ناخن تا ده سال پیش برای همه خانم ها مد نبود، اما الان می بینیم که اکثر خانم ها این کارها را انجام می دهند و بر خلاف گذشته که همه کاشت می کردند، لوکس و خاص به نظر می رسد، الان خیلی شده است. به نظر می رسد مرسوم و معمولی است زیرا همه این کار را انجام می دهند و شما فقط باید در این دو منطقه یک سالن داشته باشید، آن وقت پول شما در روغن می شود!

اما لاک ناخن نیز فلسفه خاص خود را دارد و نمی توان آن را به همین شکل استفاده کرد. مثلاً فرض کنید اصلاً به رنگ پوست یا مدل ناخن‌هایتان اهمیت نمی‌دهید و هر چه می‌خواهید، مهم نیست به کجا می‌خواهید بروید، رنگ ناخن‌تان را انتخاب کنید و آن را بزنید! قطعا امکان پذیر نیست و به این ترتیب نه تنها ظاهر مناسبی پیدا نمی کنید، بلکه می تواند به ظاهر منفی شما نیز کمک کند! اما این سوال پیش می آید که چگونه بفهمم کدام رنگ لاک برای من بهتر است؟ خوب ما به شما پاسخ می دهیم!

طرح لاک قرمز.

چه رنگ لاکی به پوست من می آید؟

به عنوان مثال، اگر شما زنی با پوست روشن هستید، بهتر است لاک‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و دست‌های شما را روشن‌تر نشان دهد. مثلا لاک کرم پودری یا لاک قرمز با ته رنگ آبی و شاید صورتی روشن و پررنگ که برای شما جذابیت زیادی دارد، از طرفی لاک های سرمه ای برای شما بسیار جذاب هستند.و یاسی.

اگر پوستی سبز و خرمایی دارید، در اینجا پیشنهاد می کنیم از رنگ هایی مانند بژ، کرم، لاک نارنجی قرمز و از طرفی هلویی، آبی آسمانی و بنفش انگوری استفاده کنید که می تواند زیبایی دستان شما را بدون مشکل خاصی تکرار کند. . !

اگر رنگ پوست تیره تری دارید، بهتر است از لاک های قوی و پررنگ استفاده کنید. البته اکثر رنگ های لاک ناخن می توانند برای این رنگ پوست مناسب باشند، اما رنگ هایی که به شما نشان داده ایم قطعا بهتر هستند. به عنوان مثال، از رنگ هایی مانند صورتی نئونی یا بادمجانی و شاید آبی زغالی روشن غافل نشوید. از طرفی لاک شنی و قرمز یاقوتی رنگ هایی هستند که می توانند ظاهر شما را جذاب تر کنند.

طرح لاک قرمز.

لاک قرمز، ظریف و کلاسیک که مناسب همه است!

اما رنگی که برای همه رنگ پوست ها و همه طرح های جذاب ناخن فوق العاده خاص است، لاک قرمز است که البته طیف وسیعی از قرمزها را دارد و می توانید با توجه به رنگ پوستتان با این رنگ کلاسیک زیبایی خود را دو چندان کنید. اما کجا می توان رنگ قرمز را قرار داد؟ آیا می توان از آن برای هر فضا و مکانی استفاده کرد؟

طرح لاک قرمز.

چگونه رنگ لاک ناخن را با آرایش هماهنگ کنیم؟

معمولاً اگر رنگ لاک دست و پا یکی باشد خیلی بهتر است، اما شاید بخواهیم رنگی را فریاد بزنیم و اینجاست که بهتر است آنچه را که می‌خواهیم روی لاک بزنیم و لاک دست را در لاک انتخاب کنیم. طیف رنگی یکسان اما ساده تر برای راحتی. رنگ های مناسب تابستان رنگ های روشن و گرم هستند و برای زمستان بهتر است از رنگ های سرد و ملایم استفاده کنید.

از سوی دیگر، فراموش نکنید که رنگ های ضخیم برای ناخن های کوتاه تر و رنگ های روشن برای ناخن های بلندتر مناسب هستند. اگر قرار است رنگ لاک با آرایش شما همخوانی داشته باشد، بهتر است آن را با رژ لب ست کنید و نه چیز دیگری. به عنوان مثال، پوشیدن یک استایل مشکی شیک و استفاده از رژ لب قرمز با لاک های قرمز می تواند ظاهر شما را منحصر به فرد کند.

طرح لاک قرمز.

طرح لاک قرمز.

طرح لاک قرمز.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.