افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

شیطان از خانه وحشت انتقام قتل یک زن جوان را می گیرد

  • کد خبر : 139286
شیطان از خانه وحشت انتقام قتل یک زن جوان را می گیرد

آفتاب نیوز: مظنون پرونده خانه وحشت که زنان را مورد آزار جنسی قرار داده، دختری را کشته و جسد او را در خانه نگه داشته بود، به قصاص محکوم شد. این متهم پیش از این به اتهام تجاوز و شکنجه های مکرر چند زن به اعدام محکوم شده بود و حکم اعدام وی تایید شده […]

آفتاب نیوز:

مظنون پرونده خانه وحشت که زنان را مورد آزار جنسی قرار داده، دختری را کشته و جسد او را در خانه نگه داشته بود، به قصاص محکوم شد.

این متهم پیش از این به اتهام تجاوز و شکنجه های مکرر چند زن به اعدام محکوم شده بود و حکم اعدام وی تایید شده بود.

پرونده خشونت مرگبار در خانه ترور از دو سال پیش آغاز شد. زمانی که ماموران برای دستگیری یک دزد به خانه او رفتند و با وضعیتی غیرعادی مواجه شدند. آنها چند دختر و زن جوان را دیدند که به شدت شکنجه شده و نیمه برهنه بودند. در بازرسی از منزل یک جسد متعفن نیز کشف شد.

با توجه به شرایط پیش آمده بلافاصله ماموران به بازپرس پلیس جنایی اطلاع داده و تحقیقات خود را آغاز کردند. مشخص شد عامل اصلی این جنایات جوانی به نام سعید است که به همراه خواهرش در آن خانه زندگی می کند.

تحقیقات از دو دختر آزاد شده از اسارت مرد جوان نشان داد سعید دخترانی را که از خانه بیرون کرده یا مجروح شده بودند شکنجه جنسی و بدنی می‌کرده، به آنها غذا نمی‌داد و حتی آنها را مجبور می‌کرد که مدفوع خودشان را بخورند.

در حالی که تحقیقات درباره قتل زن جوان در خانه وحشت ادامه داشت، پرونده سعید به اتهام آزار و اذیت دختران دیگر به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

پس از محاکمه، وی به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شد، اما این حکم توسط دیوان عالی کشور لغو و پرونده به دادگاه ارجاع شد. در دور دوم دادگاه، قضات دوباره سعید را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند.

در بخشی دیگر از این پرونده که مربوط به قتل عمد بود، پس از تکمیل تحقیقات، پرونده از دادسرای امور جنایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

هفته گذشته جلسه محاکمه سعید و خواهرش متهم به همدستی با او در اتاق ششم دادگاه کیفری برگزار شد. در آن جلسه دو دختر زندانی در خانه ترور از شرایط اسفبار خود گفتند.

گفتند یکی از آنها سه سال و دیگری هشت ماه حبس است. سعید در این دیدار طبق معمول منکر اتهامات خود شد. او از ابتدای تحقیقات، هر بار که بازجویی یا محاکمه شده، علیرغم شواهد، اسناد و اظهارات شاهدان، جنایات خود را به عجیب ترین شکل ممکن انکار کرده است.

انتقام قتل

سعید در جلسه محاکمه با رد اتهام قتل اعلام کرد که زن جوان را نکشته و خود او فوت کرده است. این در حالی بود که خانواده این دختر خواستار قصاص سعید بودند.

در نهایت با توجه به مستندات پرونده و اظهارات شاهدان پرونده از جمله خواهر سعید، قضات او را به قصاص محکوم کردند.

در حال حاضر سعید با دو حکم اعدام روبروست. حکم اول اعدام برای تجاوز جنسی و دومی انتقام قتل یکی از دختران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.