افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شیری: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی آسیا باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 305973
شیری: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی آسیا باشد – پرسپولیس نیوز

پوشان مدافع سابق سرخ گفت: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی آسیا باشد. مجتبی شیری در گفتگو با برنا; وی در خصوص پایان لیگ برتر ایران و شرایط برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: امسال لیگ جذابی را به پایان رساندیم و این مسابقات در هفته های اخیر با شور و هیجان زیادی شکل گرفت. خوشبختانه در […]

پوشان مدافع سابق سرخ گفت: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی آسیا باشد.

مجتبی شیری در گفتگو با برنا; وی در خصوص پایان لیگ برتر ایران و شرایط برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: امسال لیگ جذابی را به پایان رساندیم و این مسابقات در هفته های اخیر با شور و هیجان زیادی شکل گرفت. خوشبختانه در نهایت این فصل با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و تمام سختی ها و فشارهایی که به این تیم وارد شد با این عنوان به شیرینی ختم خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس امسال با ثبات و شخصیت قهرمانی که چند سالی است در این تیم نهادینه شده، توانست عاقبت خوبی را برای هوادارانش رقم بزند. پرسپولیس با وجود تغییراتی که در ترکیب ایجاد شد، توانست قهرمانی خود را حفظ کند و بازیکنان جدیدی را جذب کند که نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشتند و فرم همیشگی خود را حفظ کرده و هواداران را خوشحال کنند.

مدافع سابق سرخ پوشان هدف مهم بعدی پرسپولیس را موفقیت در آسیا دانست و در این خصوص اظهار داشت: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا باشد. البته با توجه به شرایط واقعا برای همه تیم های ایرانی در این زمینه سخت است. تیم های عربی در سال های اخیر سرمایه گذاری هنگفتی انجام داده اند و در کنار این توسعه زیرساختی، توانسته اند از نظر فنی و فوتبالی رشد چشمگیری داشته باشند.

شیری تاکید کرد: تکلیف پرسپولیس برای انتخاب سرمربی باید هر چه زودتر مشخص شود. وی گفت: پرسپولیس بازیکنان و فوتبالیست های خوبی دارد و قطعا مربی باید از نظر فنی و فوتبال در سطح بالایی باشد و در بین مربیان خارجی نفر اول باشد که بتواند در آینده قهرمانی این تیم را ادامه دهد. فصل ها. “

وی در پایان درباره وضعیت تیم ملی در راه جام جهانی خاطرنشان کرد: فوتبال ما در سطح ملی از قدرت و پتانسیل بالایی برخوردار است، از این نظر فدراسیون فوتبال ایران و مدیریت باید امکانات لازم را فراهم کنند تا تیم. انتخاب ملی ایران دور دوم مقدماتی جام جهانی را در مجموع با شرایط خوبی پشت سر گذاشت اما قطعا در دور بعد سخت تر خواهد بود و به همین دلیل باید برای دور بعد برنامه ریزی خوبی کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)