افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

شیری: بازی ها در نیم فصل سخت تر است/عثار باید حمایت شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 225610
شیری: بازی ها در نیم فصل سخت تر است/عثار باید حمایت شود – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر سخت تر از نیم فصل اول خواهد بود، تصریح کرد: پرسپولیس کار سختی مقابل فولاد دارد اما امیدوارم پیروز شود. تیم فوتبال پرسپولیس با 36 امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار دارد و قرمزها برای تکرار عنوان قهرمانی در این فصل لیگ […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر سخت تر از نیم فصل اول خواهد بود، تصریح کرد: پرسپولیس کار سختی مقابل فولاد دارد اما امیدوارم پیروز شود.

تیم فوتبال پرسپولیس با 36 امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار دارد و قرمزها برای تکرار عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر باید در اکثر دیدارهای خود با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنند.

پرسپولیس با هدایت عثمر ویه در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر دو برد و یک شکست کسب کرده است و این مربی در چهارمین تجربه حضور روی نیمکت پرسپولیس روز جمعه 27 اسفندماه به مصاف فولاد خوزستان می رود.

مجتبی شیری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد عثمر ویه روی نیمکت سرخ ها گفت: اسمار با پرسپولیسی ها غریبه نبود و چون در کنار یحیی گل محمدی بود بازیکنان را به خوبی می شناسد و به نظر ما او همچنین هدایت پرسپولیس را در مسابقات برعهده داشت و توانست انتظارات را برآورده کند و نتایج مورد انتظار هواداران را کسب کند. دیدارهای نیم فصل دوم بسیار سخت تر از نیم فصل اول است و بازیکنان پرسپولیس باید تمرکز بیشتری روی زمین داشته باشند.

وی ادامه داد: درست است که بعد از رفتن یحیی گل محمدی مربی بزرگی هدایت پرسپولیس را برعهده نگرفت، اما نباید از نتایج خوبی که عثمار تاکنون کسب کرده غافل شد. بازیکنان و مدیران باشگاه پرسپولیس باید آرامش خود را حفظ کنند، تیم را دور نگه دارند و از کادر فنی فعلی تیم حمایت کنند. اتحاد بازیکنان و اعضای کادر فنی باعث می شود پرسپولیس در بازی های باقی مانده تا پایان فصل نتایج خوبی کسب کند.

یک کارشناس فوتبال درباره خریدهای جدید پرسپولیس گفت: وقتی بازیکن جدیدی به تیمی اضافه می شود نیاز به زمان دارد تا خودش را با دیگر بازیکنان تطبیق دهد، حالا بازیکنان جدید پرسپولیس هم همین شرایط را دارند، به زمان بیشتری نیاز دارند تا بتوانند ارزیابی کنند. صحبت های او اما با عملکردی که در دیدار با ذوب آهن و نفت و گاز گچساران دیدیم، می توان انتظار داشت پرسپولیس در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول تیم کاملی داشته باشد. خریدهای خارجی نیز از بازیکنان معروفی هستند که حضور در یک تیم باعث بهبود عملکرد آنها می شود.

شیری درباره دیدار پرسپولیس با فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: تیم های نیم فصل دوم مانند نیم فصل اول نخواهند بود و هر چه به هفته های پایانی نزدیک می شویم سخت تر می شوند. مسابقات با توجه به شرایط قرار گرفتن تیم در جدول خواهد بود. فولاد اگرچه تا به اینجای فصل 3 مربی را روی نیمکت خود دیده است، اما با حضور احمد النامه، این تیم دوباره زنده شده و نظم بهتری در زمین دارد. پرسپولیسی ها اگر می خواهند عنوان قهرمانی سال های اخیر را تکرار کنند باید در این دیدار پیروز شوند و انشالله با کمک همه بازیکنان و حمایت هواداران این اتفاق می افتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران باید روحیه تیمی بدهند، رقبای پرسپولیس برای قهرمانی تیم های قدرتمندی هستند که منتظر اشتباهات پرسپولیس خواهند بود و امیدوارم در پایان لیگ آزاد شاهد شادی پرسپولیسی ها باشیم. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)