افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

شیرین زاد: جبهه استکبار فضای مجازی را به نفع خود مدیریت می کند

  • کد خبر : 401672
شیرین زاد: جبهه استکبار فضای مجازی را به نفع خود مدیریت می کند

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: عباراتی با مضمون انتقام از اسرائیل از ذهنیت شبکه مجازی مردم اسرائیل حذف می شود، خوب نیست. علی شیرین زاد در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدام شبکه مجازی و از این طریق دشمنان سعی در تضعیف روحیه جبهه مقاومت دارند. نماینده مردم کرج در شورای اسلامی […]

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: عباراتی با مضمون انتقام از اسرائیل از ذهنیت شبکه مجازی مردم اسرائیل حذف می شود، خوب نیست.

علی شیرین زاد در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدام شبکه مجازی و از این طریق دشمنان سعی در تضعیف روحیه جبهه مقاومت دارند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه همه این حملات مختلف توسط فلسطینی ها و حزب الله لبنان انجام می شود و یا حتی با وجود همه موشک هایی که ایران به خاک رژیم صهیونیستی فرستاد، متاسفانه ، زیرا اداره فضای مجازی در دست جبهه غرب است اما آمار کمی از قربانیان و خسارات رژیم اسرائیل منتشر شده است.

شیرین زاد تاکید کرد: در واقع عباراتی با مضمون انتقام از اسرائیل از شبکه مجازی حذف می شود مردم اسرائیل خوب نیستند. این افراد تحت فشار زیادی هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در پایان گفت: اخیراً خبری مبنی بر کشته شدن یکی از سران اصلی رژیم صهیونیستی در یکی از جنگ های اخیر رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت منتشر شده است. یعنی جبهه استکبار یک سال تلاش کرد تا اخباری از این دست را مخفی کند و در فضای مجازی هر چیزی را که ضعف صهیونیست ها و صلابت جبهه مقاومت را از بین می برد مدیریت و حذف کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.