افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
13

شیرها گیرنده تازه کار جیمسون ویلیامز را فعال می کنند

  • کد خبر : 2250
شیرها گیرنده تازه کار جیمسون ویلیامز را فعال می کنند

منتخب دور اول 2022 آماده است تا اولین بازی NFL خود را در روز یکشنبه انجام دهد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. راشیرهاگیرنده تازه کار فعالجیمسون ویلیامزاز مصدومیت غیر فوتبالی/لیست ذخیره بعد از ظهر شنبه، راه را برای او هموار کرد تا اولین بازی NFL خود را در روز […]



منتخب دور اول 2022 آماده است تا اولین بازی NFL خود را در روز یکشنبه انجام دهد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

راشیرهاگیرنده تازه کار فعالجیمسون ویلیامزاز مصدومیت غیر فوتبالی/لیست ذخیره بعد از ظهر شنبه، راه را برای او هموار کرد تا اولین بازی NFL خود را در روز یکشنبه مقابل جگوارز انجام دهد.

ویلیامز که از زمانی که فصل گذشته ACL خود را در بازی قهرمانی ملی با آلاباما پاره کرد، در هیچ بازی بازی نکرده است، برای اولین بار از زمانی که دیترویت با انتخاب شماره 12 در سال 2022 انتخاب شد، در فهرست فعال قرار گرفت. پیش نویس NFL. از زمان مصدومیت شدید زانو در ژانویه، این بازیکن 21 ساله بیشتر وقت خود را صرف بازپروری و کناره گیری شیرها کرده است.

با این حال، ویلیامز تمرین را در هفته شکرگزاری آغاز کرد، که نشانه آن بود که بازگشت او به سرعت نزدیک می شد. طبق گزارش All Lions، حجم کاری او در دو هفته گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و راه را برای فعال شدن او قبل از مسابقه هفته سیزدهم مقابل جکسونویل هموار می کند.

ویلیامز یک استعداد پویا در آلاباما بود، جایی که در طول فصل 2021 79 پاس برای 1572 یارد و 15 تاچ داون گرفت. او همچنین دو ضربه را برای تاچ داون ها برگرداند و مجموعه مهارتی را که شیرها را بر آن داشت تا 20 پیک را عوض کنند و او را در شماره 12 انتخاب کنند.

اکنون، ویلیامز به دنبال این است که استعداد خود را به دیترویت بیاورد، زمانی که شیرها در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه به مصاف جگوارز بروند.

  • NFL بیشتر:رامز جای کوارتربک متیو استافورد در ذخیره مصدوم
  • جونز می‌گوید دیون سندرز «بسیار توانمند» مربی NFL است
  • لامار جکسون به توییتی که اکنون حذف شده است، پس از باخت یکشنبه خطاب می کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.