افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

شیدا خلیق از رفتار خنده دار ناهید مسلمی رونمایی کرد

  • کد خبر : 386409
شیدا خلیق از رفتار خنده دار ناهید مسلمی رونمایی کرد

شیدا خلیق و ناهید مسلمی دو بازیگر توانمند ایرانی هستند که رابطه صمیمی مادر و دختری با هم دارند و شیدا خلیق در مورد مادرش بسیار جالب صحبت کرد. به گزارش صبح تایم، شیدا خلیق که به همراه همسرش کیوان ساکتف در سریال داریوش به ایفای نقش پرداخته است، در گفتگو با حامد ترانه ای […]







شیدا خلیق و ناهید مسلمی دو بازیگر توانمند ایرانی هستند که رابطه صمیمی مادر و دختری با هم دارند و شیدا خلیق در مورد مادرش بسیار جالب صحبت کرد.



به گزارش صبح تایم، شیدا خلیق که به همراه همسرش کیوان ساکتف در سریال داریوش به ایفای نقش پرداخته است، در گفتگو با حامد ترانه ای از رفتار عجیب مادرش ناهید مسلمی فاش کرد.

ظاهرا ناهید مسلمی که در فیلم خانم های جوکر لحظات خنده داری را برای مخاطبان رقم زد با رفتار عجیب خود خانواده را به دردسر انداخته است.

شیدا خلیق دختر هنرمند ناهید مسلمی پس از حضور در برنامه شب انگی به سوال حامد انگی مبنی بر دختر ناهید مسلمی پاسخ داد و درباره اخلاق دردسرساز مادرش گفت:

والا از بچگی خیلی هیجان انگیز بود چون الان مثل بقیه بچه ها بد و خوب بزرگ نشدم، با مامانم سر کار می رفتم و اینجا جای فوق العاده ای برای من بود.

بچه که بودم خیلی حال میکردم ولی مامانم بیشتر معروف شد چون با مترو و اتوبوس و… اینور و اونور میرفت بعد من واقعا میشناسمش دو ساعت و چهل باید بریم -هرجا میخوایم بریم پنج دقیقه زودتر چون مامانم با همه هست. او در مترو عکس می گیرد و… و من هم گوشه ای می نشینم چون اکثر مردم مرا نمی شناسند.

شیدا خلیق بازیگر نقش همسر کاظم در سریال داریوش شیدا خلیق متولد ۱۴ خرداد ۱۳۷۲ در تهران، دختر ناهید مسلمی از بازیگران پیشکسوت تئاتر و تلویزیون است. او در سال 80 در حالی که کمتر از 8 سال داشت وارد تئاتر شد.

فیلم های شیدا خلیق

شیداخالق در آثاری چون دخترانه، حبه قند، بوسیدن روی ماه، همه چیز آنجاست، زعفرانی، چرخ فلک، شب های مافیایی بازی کرده است.

منبع: نمناک




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.