افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شیخ نعیم قاسم: شهید سید حسن نصرالله هرگز میدان را ترک نکرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 380690
شیخ نعیم قاسم: شهید سید حسن نصرالله هرگز میدان را ترک نکرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنارشیخ نعیم قاسم دومین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در اولین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: دبیرکل جدید حزب الله لبنان به زودی انتخاب می شود. وی در ابتدای سخنان خود تاکید کرد: ما یک برادر بزرگوار، پدر و رهبر، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنارشیخ نعیم قاسم دومین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در اولین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: دبیرکل جدید حزب الله لبنان به زودی انتخاب می شود.

وی در ابتدای سخنان خود تاکید کرد: ما یک برادر بزرگوار، پدر و رهبر، دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را از دست دادیم، این مرد بزرگ که از کودکی در عرصه جهاد، تبلیغ و بسیج ماندگار شد. . تا لحظه شهادتش.

و افزود: سید حسن نصرالله محبوب مردم بود، او آزادی را برای جهان و ملت فلسطین می خواست. او الگوی همه کسانی است که امید به رهایی فلسطین از ظلم صهیونیستی و شکستن قدرت استکبار صهیونیستی آمریکا دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله ذوب ذوب فرهنگ‌ها در اسلام، ادامه‌دهنده خط امام و پیشروی در راه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود. سید حسن نصرالله همه چیز را در راه خدا فدا کرد. سید عاشق آزادی فلسطین بود.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: با وجود شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان ارشد مقاومت، حزب الله لبنان با قدرت به عملیات خود ادامه خواهد داد و این ترورها هیچ تاثیری بر قدرت مقاومت نداشته است.

وی تاکید کرد: مراقب عملیات مقاومت اسلامی حزب الله لبنان باشید و ببینید از شدت حملات حزب الله لبنان هیچ گاه کم نشده است. حزب الله در آخرین روز با یک موشک هدف قرار داد هیفا او حمله کرد و یک میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد.

قائم مقام دبیرکل شهید حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی جرات ورود زمینی به لبنان را دارد باید بداند که نیروهای حزب الله لبنان برای مقابله زمینی با آنها آمادگی کامل دارند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما در اسرع وقت بر اساس چارچوب از پیش تعیین شده دبیرکل جدید حزب الله لبنان را انتخاب خواهیم کرد و همه می دانند که گزینه ها در این زمینه روشن است.

قائم مقام دبیرکل شهید حزب الله لبنان در اولین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، جلسه ای که شهید سید حسن نصرالله در آن حضور داشت با حضور 20 مقاومت برگزار نشد. فرماندهان و ما این گفته را قبول نداریم. ما آن را تکذیب می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.