افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

شگفت انگیزترین دکوراسیون خانه های کوچک / ببینید چگونه می توانید در یک فضای کوچک هنر بسازید

  • کد خبر : 329657
شگفت انگیزترین دکوراسیون خانه های کوچک / ببینید چگونه می توانید در یک فضای کوچک هنر بسازید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر فردی بودید که به دکوراسیون خانه ها امتیاز می دادید و همه روی حرف های شما در این زمینه حساب می کردند، به چیدمان خانه خود به صورت خنثی چه امتیازی می دادید؟ این دکوراسیون شماست تا جایی که از شما نمره بالایی می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر فردی بودید که به دکوراسیون خانه ها امتیاز می دادید و همه روی حرف های شما در این زمینه حساب می کردند، به چیدمان خانه خود به صورت خنثی چه امتیازی می دادید؟ این دکوراسیون شماست تا جایی که از شما نمره بالایی می گیرد چون اگر اینطور است حرف هیچکس مهم نیست و نظر دیگران مهم نیست اما اگر چیزی در مورد دکوراسیون دارید حتما امتحان کنید. آن را تغییر دهید و آن را بهبود بخشید، زیرا به هر حال شما در خانه ای زندگی می کنید و وقت خود را می گذرانید که با دستان خود ساخته اید و اگر طراحی فضای شما بد باشد، بر روحیه شما و آن تأثیر منفی می گذارد. . یه جورایی اعصابت خورد میشه به جای اینکه نظر دیگران را در مورد چیدمان منزلتان بپرسید، ابتدا به خودتان و قلبتان مراجعه کنید، آیا آن را دوست دارید یا نه؟

البته در این بین مواقعی هم وجود دارد که از وسایل و وسایل خانه راضی هستید اما چیزی که شما را آزار می دهد این است که خود خانه را دوست ندارید یا چیزی در طراحی و ظاهرش از بین رفته است. ذهن شما یا سایز کوچک است و این روی طرز تزیین شما تاثیر گذاشته است و باید در این فضای کوچک وسایل را روی هم قرار می دادید و باید بگوییم الان خیلی ها همین مشکل را دارند و این تقصیر شما نیست. ، چون متراژ خانه کم شده است و توان مالی بسیاری از افراد به حدی است که می توانند این خانه ها را بخرند یا اجاره کنند، اما از قدیم گفته اند که انسان در حد خود ستاره می شود، زیرا می توان خانه را ساخت. بزرگتر از هر چیز دیگری با ایجاد یک سری تغییرات در دکوراسیون به من نشان دهید چیست، حالا شما بگویید چگونه؟ خب در زیر مجموعه ای از نمونه های دکوراسیون را به شما نشان می دهیم و یک سری آنالیز در اختیار شما قرار می دهیم تا متوجه شوید با چه ترفندهایی می توان به این امر دست یافت، پس با ما همراه باشید.

بهره گیری از آینه ها و معجزات آنها

دکوراسیون خوبی وجود دارد که می تواند عیوب فضا را بپوشاند و زیبایی آن را افزایش دهد، مانند لباس، و مکانیسم این مشکل ایجاد خطای دید است، یعنی خانه را نمی توان تزئین کرد، بنابراین اگر کوچک باشد. بله، یعنی بله، دیگر نمی توانید مانند پنیر روی پیتزا دراز بکشید یا حرکت کنید تا بزرگتر شوید، پس چه کار می کنید؟ با استفاده از یک سری عناصر در دکوراسیون یک خطای دید ایجاد می کنید و به این ترتیب به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کنید، خوب یکی از این عناصر آینه ها هستند که می توانند برای بزرگتر شدن فضا معجزه کنند.

پس برای این کار سعی کنید از این عنصر به وفور در خانه خود استفاده کنید تا با انعکاس نور بیشتر و نشان دادن خطای دید، خانه سرسبزتر شود.

صفحه اصلی 1

استفاده از رنگ های روشن و خنثی را دست کم نگیرید.

یکی از اولین موضوعاتی که نظر مردم را در مورد هر چیزی جلب می کند رنگ است، مثلا وقتی می خواهید لباسی بخرید ابتدا رنگ آن را مشخص می کنید و سپس به سراغ طرح آن می روید. لباس ها و وسایل موجود در آن فضا می تواند ذهن شما را مشغول کند. ، پس باید در انتخاب رنگ ها در دکوراسیون دقت کنید.

اما رنگ ها فقط برای زیبایی وجود ندارند، زیرا حتی با آنها می توانند خطای دید ایجاد کنند و فضا را بزرگتر یا کوچکتر از آنچه هست نشان دهند که اهمیت آنها را در دکوراسیون خانه بسیار بیشتر می کند. بزرگتر از حد معمول به نظر برسید، مانند تصویر زیر از رنگ های روشن و خنثی در فضای خود استفاده کنید.

دکوراسیون 2

لوستر و نور مخفی فضا را دو چندان می کند.

یکی از مشکلاتی که خانه را کوچکتر نشان می دهد تاریکی آن است که با نورپردازی مناسب حل می شود زیرا با استفاده از لوسترهای مناسب و نورهای مخفی در سقف و کف می توانید آن را روشن و بزرگتر نشان دهید اگر مانند تصویر زیر عمل کنید. . ، جایی که هم از لوستر و نور پنهان در فضا و هم از آینه روی دیوار استفاده می شود، فضا فوق العاده بزرگ می شود.

دکوراسیون 3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.