افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
6

شگفتی های گرجستان، جذابیت هایی که نمی توان از دست داد

  • کد خبر : 22699
شگفتی های گرجستان، جذابیت هایی که نمی توان از دست داد
گرجستان یکی از کشورهای جذاب در حیطه گردشگری است که هر ساله تورهای متنوعی راهی این کشور می‌شوند. آب‌وهوای بسیار عالی در این کشور حاکم است که می‌توان هم از گرمای هوا لذت برد و هم در یک منطقه دیگر به برف بازی و تفریحات زمستانه پرداخت.

وجود دریاچه‌ای زیبا در محدوده پایتخت این کشور یعنی شهر تفلیس، به زیبایی‌های آن افزوده است. همچنین وجود بناهای تاریخی عظیم و مکان‌های دیدنی جذاب، بر شگفتی‌های کشور گرجستان افزوده که می‌توان با تهیه تور گرجستان لحظه آخر از مشاهده آنها نهایت لذت را برد. از جاذبه‌های دیدنی این کشور می‌توان به پارک رایک، پل صلح، کلیسای جامع تثلیث، کارتلیس ددا، خانه اپرای پالیاشویلی و… اشاره کرد.

چرا به گرجستان سفر کنیم؟

برای سفر به گرجستان دلایل بسیاری وجود دارد که همگی دست به دست هم داده‌اند تا شرایط را برای یک سفر عالی مهیا کنند. یکی از جذاب‌ترین شرایطی که در گرجستان پابر جاست، شرایط جوی و آب‌وهوایی این منطقه است. با توجه به اینکه بخشی از گرجستان در آسیا و بخشی در اروپا قرار دارد، شاهد آب‌وهوایی متنوع هستیم. برای مثال زمانی که به کوه‌های قفقاز سفر می‌کنیم، می‌توانیم از برف و تفریحات برفی استقبال کنیم و در کنار دوستان یا خانواده لحظاتی خوش را سپری کنیم؛ اما در همان زمان، در سواحل زیبای دریای سیاه، می‌توانیم شاهد هوایی نسبتا گرم و تابستانی باشیم. پس وجود تنوع آب‌وهوایی در این کشور سبب شده تا گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند.

از دیگر دلایلی که باعث می‌شود تا بتوان با خیالی آسوده این کشور را مقصد سفر خود در نظر گرفت، وجود طبیعت بکر و چشم‌نواز است. وجود مناظر رنگی سبب شده تا گردشگران و مسافران بتوانند عکس‌های زیبا و جذابی را گرفته و به اشتراک بگذارند. در کشور گرجستان می‌توان شاهد امنیت بالا بود و همچنین محصولات موجود در این کشور دارای قیمتی نسبتا ارزان هستند که همین موضوع باعث جذب گردشگران شده که می‌توان با تهیه تور گرجستان لحظه آخر از هزینه‌های نهایی خود کاست. مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت، وجود غذاهایی لذیذ و دل‌چسب است. مهمان‌نوازی و خونگرمی مردمان گرجی زبان‌زد همه بوده و می‌توان در این کشور زیبا، سفری لذت‌بخش داشت.

چرا به گرجستان سفر کنیم؟

محبوب ترین جاهای دیدنی گرجستان کدامند؟

در کشور گرجستان به دلیل قدمت طولانی و همچنین آب‌وهوای دل‌پذیر می‌توانیم شاهد مکان‌های دیدنی و تفریحات جذاب باشیم. از جاذبه‌های دیدنی در این کشور گرجی زبان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دریاچه لاک پشت: دریاچه‌ای با تعداد بسیار زیادی از انواع لاک‌پشت بوده که در مساحتی حدود ۳۴ هزار متر مربع در حال زندگی و زیست هستند. این دریاچه زیبا در شهر تفلیس قرار دارد، به یکی مکان‌های دیدنی گرجستان تبدیل شده است.
  • دلفیناریوم: وجود دلفین‌های زیبایی که حرکات جذابی را به نمایش می‌گذارند باعث شده تا این قسمت نیز جزو جاهای دیدنی گرجستان باشد. در زمان سفر به شهر زیبای باتومی می‌توانید به دلفیناریوم نیز سر بزنید.
  • پل صلح: پلی که بخش مدرن شهر را به بخش قدیمی شهر تفلیس متصل کرده و موقعیتی مناسب را برای پیاده‌روی ایجاد می‌کند. این پل زیبا با نورپردازی جذاب خود باعث جلب توجه شده و بر روی رود کر و با ۱۵۰ متر طول بنا شده است.
  • مجسمه علی و نینو: دو مجسمه با ارتفاع ۷ متر که یادآور عشقی نامتناهی و نافرجام هستند. دختر و پسری با اسم‌های نینو و علی که عاشق هم بودند و به دلیل تفاوت در دین، نتوانستند به هم برسند و هر دو آنها دار فانی را وداع گفتند. این مجسمه از آن پس نماد این دو عاشق شد تا در دنیای دیگر به هم برسند.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی این کشور می‌توان به باغ گیاه شناسی باتومی، شهر سنگی اوپلیستسیخه، شهر تاریخی متسختا، صومعه گلاتی، واردزیا، چیا تورا، اوشگولی، میدان اروپا، سیغناغی، مسجد ماجع تفلیس، باخمارو، دره‌های مارتویلی، شاتیلی خوسورتی، کازبگی، معبد متاتسمیندا، کلیسای جواری، خیابان روستاولی، مجسمه مادر گرجستان و… اشاره کرد که برخی از این موارد در برنامه تور گرجستان لحظه آخر قرار دارند.

محبوب ترین جاهای دیدنی گرجستان کدامند؟

در سفر به گرجستان از این تفریحات غافل نشوید؟

در کشور گرجستان می‌توان تنوع بالایی از تفریحات مختلف را شاهد بود. در این کشور می‌توان انواع بازی‌های سرگرم‌کننده را امتحان کرده تا در کنار دوستان و خانواده ساعاتی خوش را سپری کرد. از تفریحات و سرگرمی‌های موجود در این کشور می‌توان به حمام آب گرم گولو، فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز، پارک آبی جینو پارادایس، مجموعه لبوسکی، زیپ لاین باغ گیاه‌شناسی ملی، شهربازی متاتسمیندا، محدوده تیراندازی بتل گراند، پارک آسترا، پارک رایک، باغ وحش تفلیس، زیپ‌لاین دریاچه لاکپشت، خانه اپرای پالیاشویلی، پاراگلایدر تفلیس، بالن سواری تفلیس، تله‌کابین تفلیس، صومعه واردزیا، موتور پارک بین‌المللی روستاولی، پیست اسکی باکوریانی، تله‌کابین آرگو، دلفیناریوم باتومی و… اشاره کرد.

در سفر به گرجستان از این تفریحات غافل نشوید؟

در سفر به گرجستان کدام هتل ها را برای اقامت انتخاب کنیم؟

در کشور گرجستان می‌توان هتل‌های متنوعی را شاهد بود که با توجه به بودجه خود می‌توان یکی را انتخاب کرد. انواع هتل‌های پنج ستاره، چهار و سه ستاره موجود هستند و خدمات متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. وجود حمام ترکی، استخر، سونا و جکوزی، وجود رستوران و کافی‌شاپ، خشکشویی و اتوشویی، سالن بدن‌سازی، تلویزیون و… در هتل‌های گرجستان، از سری خدمات و تجهیزات است که می‌توان هر یک را به دلخواه برای سفر خود با تور گرجستان لحظه آخر انتخاب کرد. از هتل‌های باکیفیت گرجستان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • هتل‌های پنج ستاره: هتل ایفوریا، پولمن تفلیس اکسس تاورز، لجند، رادیسون بلو، بیلتمور، هیلتون، رادیسون بلو ایوریا و…
  • هتل‌های چهار ستاره: هتل دنیس، تبلیسی این، آمری پلازا، روستاولی پالاس، جی ان جی، رادیوس، تاور، گالری این، گرین حویین بوتیک و…
  • هتل‌های سه ستاره: ایبیس بوجت تفلیس سنتر، اولد گاردن، دالیدا، آیسی، ساناپیرو، ریکارتز اورینتال، ایساکا، کالاشی، اله بوتیک، ایوانی و…

در سفر به گرجستان کدام هتل ها را برای اقامت انتخاب کنیم؟

سخن پایانی

گرجستان با داشتن منابع طبیعی و جاهای دیدنی بسیاری توانسته تورهای مسافرتی و همچنین گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. در این کشور پهناور شاهد جاذبه‌های دیدنی بسیاری نظیر شهر تاریخی متسختا، صومعه گلاتی، واردزیا، چیا تورا، اوشگولی، میدان اروپا، کلیسای جواری، خیابان روستاولی، مجسمه مادر گرجستان و… هستیم که در برنامه تور گرجستان لحظه آخر وجود دارند. همچنین به دلیل تنوع آب‌وهوایی در این کشور می‌توان تفریحات متنوعی را تجربه کرد. در کشور گرجستان به دلیل بالا بودن تردد و حضور گردشگرن زیاد، هتل‌های باکیفیتی ساخته شده‌اند که خدمات بسیار عالی و لوکسی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.