افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

شکنجه جوانی در کمپ مواد مخدر که معتاد نبود/ پدرم دستور ربودن من را داد

  • کد خبر : 138509
شکنجه جوانی در کمپ مواد مخدر که معتاد نبود/ پدرم دستور ربودن من را داد

به گزارش رکنا، مرد میانسالی از پدرش به پلیس تهران شکایت کرد و در تشریح دلیل شکایت خود گفت: چندی پیش با پدرم اختلاف پیدا کردم و با هم درگیر شدیم. اما من هرگز اقدام جدی برای برگشت به او انجام نداده بودم، تا اینکه حدود یک ماه پیش، 3 نفر در خیابان مرا سوار […]

به گزارش رکنا، مرد میانسالی از پدرش به پلیس تهران شکایت کرد و در تشریح دلیل شکایت خود گفت: چندی پیش با پدرم اختلاف پیدا کردم و با هم درگیر شدیم. اما من هرگز اقدام جدی برای برگشت به او انجام نداده بودم، تا اینکه حدود یک ماه پیش، 3 نفر در خیابان مرا سوار ماشین کردند و مجبورم کردند از یک کمپینگ بیرون بیایم. اعتیاد در جنوب تهران بردند. با وجود اینکه به آنها گفتم من معتاد نیستم، کسی در آن کمپ به حرف من گوش نداد و آنها اصرار داشتند که خانواده ات بگویند تو معتاد هستی و برای ترک باید اینجا بمانی.

این مرد ادامه داد: در آن میدان با من بدرفتاری شد و عملاً کشته شدم. شکنجه آنها انجام دادند. روی من آب سرد ریختند و وقتی اعتراض کردم گفتند باید مجازات شوی تا اعتیاد را ادامه ندهی. دوباره به آنها گفتم من معتاد نیستم و باز هم اصرار داشتند که خانواده ام گفته اند تو معتاد هستی و راهی جز کمپ برای رهایی از اعتیاد وجود ندارد.

این مرد درباره نحوه خروج از آن مرکز نیز گفت: وقتی دیدم نمی توانم آنها را متقاعد کنم که معتاد نیستم، تصمیم گرفتم راه دیگری برای رهایی از آنجا پیدا کنم. برای همین فکر کردم و دیدم تنها راه رفتن به بیمارستان است و راه دیگری نیست. به همین دلیل از داروها و شربت هایی که برای مسموم کردنم بود زیاد خوردم. وقتی مریض شدم مرا به بیمارستان بردند تا بستری شوم و آن موقع بود که فرار کردم و به خانه رفتم. در خانه متوجه شدم همسرم در این مدت نگران غیبت من است و حتی مفقودی او را به پلیس گزارش دادم. همچنین همسرم گفت از خانواده ام در مورد من سوال کرده است اما آنها گفتند ما نمی دانیم.

این مرد در پایان گفت: از پدرم شکایت می کنم چون فکر می کنم تنها اوست که این طرح را طراحی کرده است.

با این شکایت مرد میانسال، پرونده برای اخذ دستور قضایی به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و در پی آن بازپرس جنایی به پلیس دستور داد تا 3 مردی که شاکی را به میدان آوردند شناسایی و مشخص شود. اگر واقعاً کارمندان میدانی بودند.

همچنین باید از مسئولان کمپ مورد نظر تحقیق شود تا مشخص شود نویسنده بر چه اساسی به آنجا منتقل شده و پدرش نیز باید احضار و بازجویی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.