افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

شکنجه اسرای فلسطینی برای اعتراف در برابر مقاومت – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

  • کد خبر : 153460
شکنجه اسرای فلسطینی برای اعتراف در برابر مقاومت – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت اینترنتی عربی 21 در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی یوسف المنسی وزیر سابق ارتباطات تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه در رابطه با یحیی زیبا کردن رهبر حماس در غزه از سوی وی در مورد شخصیت خود و نحوه اداره حماس در غزه مورد سوال قرار گرفته است. هدف رژیم صهیونیستی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت اینترنتی عربی 21 در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی یوسف المنسی وزیر سابق ارتباطات تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه در رابطه با یحیی زیبا کردن رهبر حماس در غزه از سوی وی در مورد شخصیت خود و نحوه اداره حماس در غزه مورد سوال قرار گرفته است.

هدف رژیم صهیونیستی اعتراف این علیه مقاومت در سایه ناتوانی در دستیابی به دستاوردها در غزه است.

اشغالگران صهیونیست تلاش می کنند چهره مقاومت را مخدوش کنند و همه این اقدامات در راستای جنگ روانی علیه ساکنان نوار غزه انجام می شود.

وکلا تحت شکنجه اعترافات خود را منتشر می کنند المنسی که اسیر جنگی محسوب می شود، نقض آشکار و خطرناک قوانین جنگ تلقی شده است.

سارا واتسون مدیر اجرایی سابق بخش خاورمیانه و مدیر اجرایی دیده‌بان حقوق بشر است. موسسه مجاز در زیر وی تاکید کرد: پخش اعترافات از تلویزیون نقض قوانین جنگ است و بر اساس ماده 13 کنوانسیون ژنو، هرگونه جنایت علیه اسیران جنگی یا اعتراف برای آنها ممنوع است.

ارتش اسرائیل تاکنون صدها غیرنظامی را که ادعا می کنند اعضای مقاومت هستند دستگیر کرده است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته عکس هایی از بازداشت شدگان را منتشر کرد که همگی برهنه و سلاح به سر داشتند.

عجیب برده رئیس سازمان حقوق بشر اروپای مدیترانه ای اعلام کرد که با بررسی این تصویر متوجه شدیم که دو تن از بازداشت شدگان نصر عماد هستند. مسح شدگان آنها پزشکان آموزش دیده و یکی از پرستاران بیمارستان کمال عدوان هستند.

تاکنون تمامی تلاش های دشمن صهیونیستی برای شایعه پراکنی علیه مقاومت ناکام مانده است و حتی بسیاری از منابع و روزنامه های اسرائیلی از جمله هاآرتص و یدیوت آهارونوت علاوه بر این، ادعاهای ارتش این رژیم در مورد غیرنظامیان بازداشت شده دروغ است. تائیدیه آنها انجام دادند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.