افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

شکل عینک آفتابی برای فرم صورت من چگونه است / هنر انتخاب را با این اکسسوری زیبا بیاموزید؟

  • کد خبر : 258582
شکل عینک آفتابی برای فرم صورت من چگونه است / هنر انتخاب را با این اکسسوری زیبا بیاموزید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خیلی از افراد هستند که زیبایی استایل برایشان مهمتر از زیبایی ظاهر است، چون بالاخره ظاهر زیبا دست شما نیست، اما استایل زیبا صد در صد در دستان شماست، هرچند ممکن است بگویید ما داریم. پول، ما نیز سبک خوبی داریم. در حالی که اینطور […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خیلی از افراد هستند که زیبایی استایل برایشان مهمتر از زیبایی ظاهر است، چون بالاخره ظاهر زیبا دست شما نیست، اما استایل زیبا صد در صد در دستان شماست، هرچند ممکن است بگویید ما داریم. پول، ما نیز سبک خوبی داریم. در حالی که اینطور نیست و اگر چنین سلیقه ای ندارید، صرف نظر از اینکه با هم مطابقت دارند یا نه فقط می توانید اجناس گران قیمت بخرید و در نهایت ممکن است استایل شما تغییر کند. به صورت جداگانه لوکس خواهد بود، اما در کل شما آن را دوست نخواهید داشت. اگرچه اگر یک سری مطالعات در زمینه استایل داشته باشید، می دانید که تعدادی رنگ وجود دارد که استایل را گران قیمت نشان می دهد. !

البته یک استایل خوب به همین صورت به دست نمی آید و باید تمام تلاش خود را برای داشتن آن انجام دهید، مثلاً در این بین باید اطلاعات کافی در مورد اینکه چه لباسی به شما می آید و چه لباسی به شما نمی آید داشته باشید. بتوانید لباس های مناسب را پیدا کنید، مثلاً اگر رنگ پوست شما گندمی است، باید بدانید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی چیست تا با انتخاب آن رنگ ها بتوانید تا حد امکان بدرخشید. از پوستت راضی انتخاب از این نظر در این مقاله می خواهیم در مورد عینک آفتابی مناسب برای انواع صورت با شما صحبت کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید پس با ما همراه باشید.

عینک آفتابی مناسب برای صورت های بیضی شکل.

صورت بیضی را می توان یکی از رایج ترین فرم های صورت دانست که دقیقاً مانند تخم مرغ وارونه است و فاصله پیشانی تا چانه در این فرم صورت از فاصله گونه تا گونه بیشتر است. علاوه بر این، پهنای پیشانی تا حدودی بیشتر از پهنای چانه است، بنابراین می توان آن را از سایر مدل های صورت کاملاً متمایز کرد و البته این مدل صورت از نظر ظاهری یکی از ایده آل ترین ها به حساب می آید. تناسب صورت و اگر به این علاقه دارید برای حفظ این تناسب باید یک عینک آفتابی مناسب انتخاب کنید که فریم پهنی داشته باشد یعنی فریم آن نه خیلی باریک باشد و نه خیلی پهن با توجه به این ویژگی ها عینکی مانند ویورر ، کلاب استاد، خلبان، چند ضلعی، مستطیل و پروانه می تواند برای صورت شما عالی باشد.

عینک مناسب برای انواع صورت.

عینک مناسب برای صورت های گرد

در این مدل فرم صورت به پهنای گونه تا گونه است و فاصله پیشانی تا چانه بسیار کمتر است و افرادی که صورت گرد دارند بیشتر پیشانی کوتاه و خطوط فک بدون زاویه و انحنا دارند. اگر این فرم صورت را دارید و می خواهید صورتتان کمی بلندتر یا باریک تر به نظر برسد، توصیه می کنیم از عینک هایی با فریم باریک و زاویه دار استفاده کنید. توجه داشته باشید که هرچه عینک شما فلزی تر و باریک تر باشد، صورت شما بلندتر خواهد بود، بنابراین عینک های پروانه ای، مستطیلی، مربعی و خلبانی ممکن است برای صورت شما مناسب باشند.

عینک مناسب برای انواع صورت.

عینک مربعی شکل

صورت هایی که مربع شکل هستند، خط فک آنها تقریباً صاف است و پهنای پیشانی آنها با پهنای گونه به گونه تناسب خوبی دارد و می توان گفت طول و عرض صورت تقریباً می باشد. برابر . بنابراین، اگر فکر می کنید که فرم صورت شما طوری طراحی شده است که آن را بلندتر نشان دهد یا زاویه خط صورت شما زیاد به چشم نمی خورد، توصیه می کنیم از عینک هایی با فریم باریک، یعنی عینک های نسبتا پهن استفاده کنید. آنها بلندتر هستند و شکل منحنی خوبی دارند. همچنین به خاطر داشته باشید که وجود انحنا در فریم عینک شما از زاویه دید شما می کاهد، بنابراین عینک های ویفری، خلبانی، گربه ای و بیضی با این فرم صورت برای شما مناسب هستند.

عینک مناسب برای انواع صورت.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.