افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

شکست یزدانی مقابل رقیب آمریکایی/ فینال در آخرین ثانیه ها شکست خورد!

  • کد خبر : 27571
شکست یزدانی مقابل رقیب آمریکایی/ فینال در آخرین ثانیه ها شکست خورد!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، در جریان مسابقه نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم حمل و نقل رایگان مسابقات مقدماتی مجارستان امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان به مصاف جوزف مک کنا از آمریکا رفت و در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 8 بر 4 از حریف پیش بود، در نهایت […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، در جریان مسابقه نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم حمل و نقل رایگان مسابقات مقدماتی مجارستان امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان به مصاف جوزف مک کنا از آمریکا رفت و در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 8 بر 4 از حریف پیش بود، در نهایت با نتیجه 9 بر 8 مغلوب فن فیتو حریف شد. و از رسیدن به فینال بازماند. .

امیر محمد یزدانی وی پیش از این برابر مبارزان مجارستانی و قرقیزستانی پیروز شده بود.

در اواسط این مبارزه در حالی که داوران 4 امتیاز به فن یزدانی داده بودند و نتیجه 8 بر صفر بود، با اعتراض آمریکایی ها و بازبینی فیلم، نتیجه را به 6 بر 4 تغییر دادند. در پایان دعوا یزدانی به داور اعتراض کرد.

با توجه به حذف محمد بخشی دیگر نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران در این مسابقات، امیرمحمد یزدانی پس از صعود به رده بندی دیدار از سوی کادرفنی به عنوان نماینده ملی وزن 70 کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی 2023 انتخاب شد.

پیش از این ولی زاده در وزن 57 کیلوگرم و محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم نیز به عنوان تیم ملی ایران در مسابقات جهانی بلگراد انتخاب شده بودند و محمد نژاد جوان و علی سوادکوهی با غلبه بر حریفان مصری و گرجستانی با هچ دوبنده از این رقابت ها حذف شدند. تجهیزات شکست خورد

به این ترتیب ترکیب 10 نفره تیم ملی کشتی فرنگی با انتخاب نمایندگان ایران در 3 وزن 57، 70 و 79 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2023 تکمیل شد.البته در وزن 92 کیلوگرم اگر کامران قاسم پور به دلیل مصدومیت وارد نمی شود، امیرعلی آذرپیرا انتخابی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.